Naza Kia lancar pusat 3S baharu di Tampoi, JB

Naza Kia lancar pusat 3S baharu di Tampoi, JB

Naza Kia Malaysia, pengedar rasmi bagi kenderaan Kia di Malaysia, telah melancarkan pusat 3S baharu yang terletak di Tampoi, Johor Bahru. Ia adalah hasil kerjasama dengan pengedar bertauliahnya, Supreme Priority Sdn Bhd. Dengan pelaburan sebanyak RM5 juta, pusat 3S ini mempunyai fasiliti untuk bahagian jualan, penyelenggaraan dan juga alat ganti.

Dibangunkan atas kawasan seluas 18,000 kaki persegi, Pusat 3S Kia Tampoi ini boleh mempamerkan sehingga tujuh unit model kenderaan dalam satu masa serta mampu mengendalikan lebih 100 unit kenderaan sebulan untuk diselenggarakan dengan mempunyai dua petak penyelenggaraan.

Ia turut menempatkan ruang menunggu untuk pelanggan, ruang permainan kanak-kanak, bilik mesyuarat, surau, petak membasuh kenderaan dan juga ruang parkir yang luas. Cawangan ini disasarkan untuk pelanggan Kia di sekitar Tampoi New Village, Skudai, Nusajaya dan Larkin.

“Dengan Pusat 3S Kia Tampoi baharu ini, kini kami sudah mempunyai enam cawangan di sekitar Johor dan kami yakin dapat memenuhi permintaan dan keperluan para pelanggan dan juga bakal pelanggan di sekitar negeri ini. Johor merupakan pasaran yang signifikan untuk kami.

“Malah kami juga mempunyai lebih banyak perancangan untuk mengembangkan lagi rangkaian kami. Kini kami sudah mempunyai 45 cawangan pengedaran di seluruh negara,” ujar R.Devaraju, Timbalan Ketua Pegawai Kumpulan, Kumpulan Automotif, Naza Corporation Holdings.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required