Proton lancar pusat 3S baharu di Kota Kinabalu

Proton lancar pusat 3S baharu di Kota Kinabalu

Proton telah pun melancarkan pusat 3S baharu yang terletak di Kota Kinabalu, Sabah. Ia merupakan pusat 3S kedua yang berada di daerah berkenaan, dan dikendalikan oleh Harapan Maju Sdn Bhd. Pusat 3S ini turut menerapkan identiti korporat baharu Proton, dan lebih menariknya, Harapan Maju diterajui oleh sekumpulan wanita yang bertanggungjawab dalam operasi perniagaan termasuk memantau aktiviti jualan, servis dan pemasaran.

Dirasmikan oleh Phoong Jin Zhe, Menteri Belia dan Sukan Sabah serta Cheng Seng Fook, Pengarah Pemasaran Proton, pusat 3S yang dibangunkan dengan pelaburan sebanyak RM8 juta dan berkeluasan 1,686 meter persegi, menyediakan fasiliti termasuk 12 ruang servis, enam servis pengangkat, ruang parkir yang boleh menampung sehingga 50 buah kereta dalam satu masa, WiFi percuma, ruang minuman, ruang kanak-kanak, tempat mengecas komputer riba dan bilik solat.

“Kami mengambil peluang menjadi pengedar Proton adalah kerana kepercayaan kami terhadap jenama itu. Kini, Proton menunjukkan pencapaian yang baik di dalam pasaran. Orang ramai mula tertarik terutamanya dengan model-model baharu yang mengujakan. Ciri-ciri teknologi termaju serta harga yang kompetitif turut menjadi faktor yang menarik perhatian orang ramai,” ujar Jovinia Wong Kyau Yun, Pengarah Harapan Maju Sdn Bhd.

Sehingga kini, jualan Proton di Malaysia Timur meningkat sebanyak 22% berbanding tempoh yang sama tahun lepas manakala di Sabah pula, terdapat kenaikan sebanyak 32%.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required