Petronas lancar portal penebusan ganjaran Mesra – rangkaian rakan niaga kini mencecah 81 jenama

Petronas lancar portal penebusan ganjaran Mesra – rangkaian rakan niaga kini mencecah 81 jenama

Baru-baru ini Petronas Dagangan Bhd (PDB) telah melancarkan portal penembusan ganjaran Mesra baharu dan turut mengumumkan rangkaian rakan niaga yang kini mencecah 81 jenama. Menerusi portal www.mymesra.com.my/mesrarewards, ia dapat memberi kemudahan kepada ahli kad untuk menebus ganjaran dengan mudah dan segera.

Portal itu juga menawarkan opsyen tambah nilai tunai untuk ahli yang tidak mempunyai mata Mesra yang mencukupi. Semua ganjaran yang ditebus adalah dalam bentuk e-baucar, dengan ahli hanya perlu mengemukakannya di kedai perniagaan yang terbabit.

“Setakat ini lebih 10 juta kad ahli Mesra telah dikeluarkan dan keutamaannya adalah untuk mendorong ahli kad Mesra terus aktif mengumpul mata. Kami akan mendekati ahli tidak aktif untuk menggunakan pangkalan data kami dan pengguna baharu untuk datang dan memanfaatkan program kesetiaan Mesra kami.

Petronas lancar portal penebusan ganjaran Mesra – rangkaian rakan niaga kini mencecah 81 jenama

“Dengan pengenalan portal ini, ahli kad Mesra kini boleh menikmati opsyen penebusan ganjaran yang pelbagai dan dipertingkat yang melangkaui pembelian bahan api dan barangan di Kedai Mesra,” ujar Pengarah Urusan dan CEO PDB Datuk Seri Syed Zainal Abidin Syed Mohd Tahir.

Ini termasuk ganjaran gaya hidup seperti membeli-belah, bercuti, makanan dan minuman, produk kecantikan dan kesihatan dan perkhidmatan daripada jenama, antara lain seperti Tealive, Baskin-Robbins, TGV Cinemas, Legoland, AirAsia BIG, Sunway Lagoon, Inside Scoop, Llao Llao, La Juiceria dan San Francisco Coffee.

Untuk mengetahui lebih lanjut, PDB juga bakal menganjurkan Mesra Rewards Festival di Sunway Pyramid pada 27 hingga 29 September ini. Menerusi festival ini juga, pengunjung boleh mendaftar untuk menjadi ahli Mesra dan bakal menerima 20 mata ganjaran. Kesemua ahli juga bakal menerima token bila menyertai Giant Capsule dengan lebih 1,000 hadiah menarik bakal direbut termasuklah baucar bahan api, cenderahati Petronas, penyedut hampagas Dyson, Google Home Mini, Samsung Galaxy Note 10 dan VIVO S1.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required