Driven Movie Night: Menangi cenderahati dan tiket percuma filem Terminator: Dark Fate pada 23 Oktober

Driven Movie Night: Menangi cenderahati dan tiket percuma filem <em>Terminator: Dark Fate</em> pada 23 Oktober

Driven Movie Night kembali lagi, kali ini menggemakan semula baris keramat “I’ll be back,” yang disuarakan oleh Arnold Schwarzenegger tiga puluh lima tahun lalu. Beliau kini datang lagi dengan lanjutan kisah Terminator di dalam Terminator: Dark Fate. Dan, anda berpeluang untuk menontonnya bersama kami melalui peraduan ini. Hanya untuk 18 tahun ke atas.

Linda Hamilton dan Arnold Schwarzenegger mengulangi peranan ikonik mereka masing-masing sebagai Sarah Connor dan T-800 Terminator. Saksikan bagaimana Sarah dan seorang super-askar canggih dari masa hadapan melindungi seorang gadis daripada ancaman Terminator merbahaya yang lebih maju, juga dari masa hadapan di dalam Terminator: Dark Fate.

Terminator: Dark Fate akan mula ditayangkan 24 Oktober, tetapi kami memberikan peluang kepada anda untuk menontonnya lebih awal bersama kami ketika tayangan pra-tonton yang akan diadakan pada Rabu, 23 Oktober, 8.45 pm di MBO Starling Mall.

Kami ingin mengagihkan empat set tiket (lapan tiket semuanya). Pemenang terpilih juga akan menerima cenderahati eksklusif Terminator: Dark Fate, ehsan dari The Walt Disney Company Malaysia. Apa yang perlu anda lakukan ialah tonton sedutan filem di bawah dan jawab dua soalan mudah.

Ambil bahagian di dalam peraduan ini untuk tonton Terminator: Dark Fate secara percuma.

*Tarikh tutup peraduan ialah pada Jumaat, 18 Oktober 2019. Pemenang akan diumumkan di paultan.org dan dimaklumkan melalui emel dan SMS pada Isnin, 21 Oktober 2019. Keputusan yang diumumkan adalah muktamad dan sebarang bantahan tidak akan dilayan. Tayangan akan berlangsung pada Rabu, 23 Oktober 2019 pada jam 8.45 pm di MBO Starling Mall. Pemenang perlu menuntut tiket mereka di lokasi berkenaan sejam sebelum tayangan. Disebabkan lokasi tayangan, peraduan ini hanya terbuka kepada mereka yang berada di sekitar Lembah Klang sahaja.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required