Pusat 3S Hyundai baharu kini beroperasi di Klang

Pusat 3S Hyundai baharu kini beroperasi di Klang

Pusat 3S Hyundai Global Dealership Space Identity (GDSI) terbaharu telah pun dibuka di Klang, Selangor, dan bersedia memberikan perkhidmatan yang diperlukan oleh pemilik Hyundai di bandar berkenaan. Buat masa ini, ia merupakan satu-satunya pusat 3S Hyundai yang beroperasi di Klang dengan satu lagi pusat 3S Hyundai yang terhampir terletak di Port Klang.

Dikendalikan oleh MN Automart, pusat 3S baharu yang membawakan identiti GDSI turut menawarkan perkhidmatan premium untuk pelanggannya, turut menempatkan ruang lounge dengan WiFi percuma.

“Dengan kerjasama rakan pengedar MN Automart, ia memberikan kelebihan kepada kami dalam memberikan perkhidmatan untuk pelanggan di sini. Dengan pengalaman dan kepakaran yang dimiliki oleh MN Automart, pemilik Hyundai pastinya memperoleh perkhidmatan yang berkualiti dan efisien,” ujar Low Yuan Lung, Pengarah Urusan Hyundai-Sime Darby Motors (HSDM).

Pusat 3S Hyundai Global Dealership Space Identity (GDSI) Klang ini dibuka pada jam 9 pagi hingga 6 petang setiap Isnin hingga Sabtu, manakala pada hari Ahad dan cuti umum pula, ia beroperasi dari jam 10 pagi hingga 5 petang. Untuk pusat servis pula, ia beroperasi dari jam 8 pagi hingga 5 petang untuk Isnin hingga Sabtu, dan ditutup pada Ahad serta cuti umum.

Para pelanggan boleh menghubungi talian 03-84081812 untuk maklumat lanjut atau menempah sesi pandu uji, sementara bagi menempah slot servis, sila hubungi 03-84081813.

Kini HSDM telah pun mempunyai sembilan cawangan GDSI di sekitar Lembah Klang, sebagai tambahan kepada pusat 3S, cawangan jualan dan pusat servis sedia ada di seluruh negara.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required