PACE 2019 – BMW Motorrad bawa model S1000RR dan R1250R baru – pembeli dapat baucar dan hadiah

PACE 2019 – BMW Motorrad bawa model S1000RR dan R1250R baru – pembeli dapat baucar dan hadiah

Kami percaya pada waktu ini anda pasti sudah melihat banyak berita tentang acara Premium Auto Car Expo (PACE) 2019 yang sedang berlangsung hujung minggu ini di Setia City Convention Centre. Sebenarnya pameran ini bukan sahaja untuk kenderaan empat roda, malah anda juga boleh mendekati model motosikal. Antaranya daripada BMW Motorrad.

Sudah tentu, beberapa model semasa dibawa untuk tontonan dan jualan mereka yang berminat, tetapi ada yang lebih menarik iaitu model S1000RR serta R1250R. Dua model ini baru sahaja dilancarkan semalam dan kehadirannya di PACE menjadi antara penampilan pertama di dalam Malaysia.

S1000RR yang anda boleh lihat di PACE ini dijual pada harga RM135,800, dan ia adalah unit yang dipasang terus dengan pakej M dan diimport sepenuhnya dari Berlin, Jerman. R1250R pula dipasarkan dengan harga RM102,500 dan pembaharuan penting padanya adalah enjin yang menggunakan teknologi ShiftCam.

Bagi S1000RR, antara kelengkapan menarik padanya adalah seperti enjin ShiftCam empat silinder 207 hp, rim gentian karbon, kerangka Flex Frame, lengan ayun aluminium rekaan seperti motosikal WSBK, kinematik Full Floater Pro, Dynamic Damping Control (pilihan tambahan), Dynamic Traction Control, DTC Wheelie Function, BMW Motorrad Race ABS, Engine Brake Function dan pelbagai lagi.

Sekiranya anda membeli motosikal (model tertentu) BMW Motorrad di PACE, anda juga akan menerima baucar barangan gaya hidup yang bernilai sehingga RM2,000, pulangan balik menarik serta pakej pembiayaan yang lebih memudahkan. Selain daripada itu, anda juga akan menerima barangan misteri antaranya seperti GoPro, Garmin atau Touch n’ Go yang mempunyai nilai RM1,000.

GALERI: BMW R1250R 2019

GALERI: BMW S1000RR 2019

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required