AD: Jimat sehingga RM2,500, kadar faedah serendah 2.24% dengan Promosi Istimewa Hujung Tahun Perodua!

Tahun 2019 hampir melabuhkan tirainya, dan ini bermaksud musim cuti kini semakin hampir. Ramai daripada anda akan bersedia untuk perjalanan jauh ke kampung halaman masing-masing untuk meluangkan masa dengan insan yang tercinta, dan dengan Promosi Istimewa Hujung Tahun Perodua, anda boleh menikmati perjalanan dengan kualiti signatur Perodua dan penjimatan bahan api – bersama dengan penjimatan tambahan yang signifikan!

Sepanjang bulan November, semua varian SUV Perodua Aruz akan ditawarkan dengan penebusan tunai RM2,500, manakala Perodua Bezza 1.0 GXtra auto dan manual serta 1.3 Premium X manual akan diberikan pengurangan harga sebanyak RM2,020. Sementara itu, Perodua Axia GXtra akan diberikan rebat RM1,000. Bukan itu sahaja – dari sekarang hingga 31 Disember, kadar faedah istimewa serendah 2.24% akan ditawarkan pada Perodua Aruz*.

Dan jika anda mencari kenderaan pramilik, Perodua turut menawarkan Promosi Kenderaan Pramilik Hujung Tahun Perodua, menawarkan rebat sehingga RM2,000 dan hadiah misteri hanya di bilik pameran Perodua Kuala Lumpur di Jalan Pahang. Perodua turut menjalankan Jelajah Hujung Tahun merentasi Semenanjung Malaysia bermula 7 November hingga 7 Disember, dengan pelbagai tawaran dan aktiviti yang menarik.

AD: Jimat sehingga RM2,500, kadar faedah serendah 2.24% dengan Promosi Istimewa Hujung Tahun Perodua!

Lokasi dan tarikh untuk Jelajah Hujung Tahun Perodua, klik untuk besarkan

Jadi apa tunggu lagi? Segera ke bilik pameran berhampiran anda dan dapatkan kereta baharu sebelum bermulanya tahun baharu! Untuk maklumat lanjut, sila layari laman sesawang rasmi Perodua.

*Tertakluk pada terma dan syarat.