GoCar, ERL lancar pakej baru mudahkan pelanggan

GoCar, ERL lancar pakej baru mudahkan pelanggan

GoCar Malaysia dan Express Rail Link (ERL) kini memperkenalkan satu pakej perkhidmatan terbaru, KLIA Ekspres + GoCar Package, yang menawarkan kepada pengguna penyelesaian bagi keperluan pengangkutan transit dan hubungan destinasi mereka (first and last miles).

Tinjauan terhadap KLIA Ekspres menunjukkan pakej berkenaan, yang termasuk di daalmnya perjalanan pergi-balik dari atau ke KLIA/KLIA2 dengan kos RM101 seorang. Tambahan individu lain dalam pakej sama pula akan dikenakan RM90 bagi yang dewasa, manakala RM40.50 bagi kanak-kanak. Bermula hari ini, pelanggan boleh memilih kenderaan GoCar mereka di stesen-stesen ERL terpilih, seperti di KL Sentral, Bandar Tasik Selatan serta tambahan hab terbaru di Salak Tinggi.

Bagi menandakan kerjasama terbaru ini dengan ERL, penyedia perkhidmatan perkongsian kenderaan itu menawarkan potongan harga 28% (boleh dituntut menggunakan kod promosi ketika membuat bayaran) bagi sebarang tempahan GoCar di KL Sentral, ketika pelanggan membeli pakej berkenaan dari atas talian.

GoCar, ERL lancar pakej baru mudahkan pelanggan

Di stesen Salak Tinggi, pengguna juga boleh memilih perjalanan sehala atau pergi-balik dengan kenderaan GoCar. Antara model yang disediakan ialah Nissan Almera, yang turut boleh ditempah untuk kegunaan mengikut jam dengan kadar serendah RM6.90.

Model lain yang lebih besar adalah seperti Renault Captur dan Koleos juga ada disediakan. GoCar juga merancang untuk memperkenalkan Nissan Serena Hybrid dalam masa terdekat. Tempahan perlu dibuat dalam tempoh sekurang-kurangnya 12 jam sebelum. Mudahkan?

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required