Hyundai buka sebuah lagi pusat 3S di Butterworth

Hyundai buka sebuah lagi pusat 3S di Butterworth

Hyundai kini meluaskan rangkaian jualan dan servisnya ke Pulau Pinang melalui pembukaan pusat 3S dengan Global Dealership Space Identity (GDSI) terbaru oleh CS Euro. Dengan keluasan 14,480 kaki persegi, pusat 3S terbaru ini terletak di Butterworth ini.

Pusat 3S CS Euro ini akan menempatkan bilik pameran, hingga enam ruang servis serta pusat alat ganti sebaik sahaja kerja-kerja naik taraf selesai dijalankan. Antara yang disediakan ialah servis pantas serta ruang menunggu dengan wifi percuma, serta perkhidmatan penghantaran pelanggan.

Hyundai buka sebuah lagi pusat 3S di Butterworth

Pengarah Urusan Hyundai-Sime Darby Motors, Low Yuan Lung menjelaskan jenama itu sentiasa ingin memperbaiki kualiti servis di semua cawangan Hyundai dengan cara mengadakan kerjasama dengan pengedar yang sudah berpengalaman. “Menyediakan kualiti perkhidmatan premium menjadi keutamaan kami. Saya yakin CS Euro sangat berupaya untuk menjalankannya dengan baik berdasarkan pengalaman yang mereka miliki sebelum ini,” ujarnya.

Hyundai mempunyai tiga pusat 3S di Pulau Pinang, termasuk satu di Jalan Sungai Pinang, di dalam pulau. Bilik pameran terbaru ini dibuka dari jam 9 pagi hingga 6 petang, Isnin ke Ahad, sementara pusat servisnya beroperasi dari 9 pagi hingga 6 petang, Isnin hingga Sabtu.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required