Driven Movie Night kembali lagi, dan kali ini akan bawakan kepada anda kisah dua pembenteras jenayah, Mike Lowery dan Marcus Burnett yang dilakonkan oleh Will Smith serta Martin Lawrence, yang berganding bahu di layar perak melalui filem Bad Boys For Life.

Tayangan akan berlangsung pada 21 Januari 2020, dan anda berpeluang untuk menontonnya lebih awal bersama kami. Lapan pasang tiket ditawarkan untuk dimenangi, untuk 16 orang pembaca bertuah ehsan dari Sony Pictures Entertainment Malaysia. Anda juga berpeluang untuk memenangi cenderahati Bad Boys For Life.

Sertai peraduan ini sekarang untuk menonton aksi-aksi Lowery dan Burnett di dalam Bad Boys For Life. Ambil maklum bahawa filem ini adalah untuk tontonan 18 tahun ke atas, maka pihak pawagam berhak untuk menafikan kemasukan bagi penonton-penonton yang berusia di bawah 18 tahun.

* Tarikh akhir penyertaan ini ialah pada Jumaat, 17 Januari 2020. Pemenang akan diumumkan di laman paultan.org dan dimaklumkan melalui emel dan SMS pada Isnin, 20 Januari 2020. Keputusan adalah muktamad, dan sebarang bantahan tidak akan dilayan. Tayangan akan diadakan pada Selasa, 21 Januari 2020 jam 8.30 malam di GSC One Utama di Petaling Jaya. Pemenang perlu menuntut tiket mereka satu jam sebelum tayangan. Disebabkan lokasi tayangan ini, peraduan hanya terbuka kepada mereka yang berada di sekitar Lembah Klang sahaja.