PLUS tutup lorong kanan di KM3.70-KM5.45 Lebuhraya Elite hingga Q3 2020 untuk bina tembok penghadang

PLUS tutup lorong kanan di KM3.70-KM5.45 Lebuhraya Elite hingga Q3 2020 untuk bina tembok penghadang

PLUS Malaysia Berhad (PLUS) telah mengumumkan penutupan lorong kanan di antara KM3.70 hingga KM5.45 (Arah Utara) di antara Persimpangan Persimpangan Bertingkat Seafield dan Ebor di Lebuhraya ELITE, bagi membolehkan kerja-kerja persediaan serta pembinaan tembok penghadang konkrit yang dijangka tamat pada suku ketiga tahun ini.

Pemasangan tembok penghadang konkrit terbabit adalah bagi menggantikan rel pengadang yang sedia ada merupakan salah satu daripada inisiatif PLUS untuk meningkatkan tahap keselamatan di laluan terbabit. Tembok penghadang konkrit berupaya untuk mengurangkan kemungkinan kenderaan berat yang terbabas daripada memasuki laluan bertentangan dan bertembung dengan kenderaan yang lain.

Justeru, PLUS menasihatkan semua pelanggan lebuh raya yang menggunakan laluan tersebut supaya merancang perjalanan, mematuhi had laju di kawasan kerja serta mematuhi semua papan tanda dan arahan yang disediakan oleh pihak PLUS.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required