Hong Leong Yamaha juga tangguh operasi dua minggu

Hong Leong Yamaha juga tangguh operasi dua minggu

Selain Modenas yang umumkan penangguhan keseluruhan operasi syarikat untuk sementara waktu, Hong Leong Yamaha juga mengambil langkah sama. Ini adalah susulan daripada pengumuman Perintah Kawalan Pergerakan berkaitan Covid-19 yang diumumkan kerajaan semalam. Hong Leong Yamaha akan memberhentikan sebarang operasi syarikat itu bagi tempoh 18 hingga 31 Mac 2020.

Ini termasuk semua aktiviti-aktiviti di ibu pejabat, pusat alat ganti dan semua cawangan di seluruh negara. Untuk itu, bagi sebarang perkembangan dan pengumuman lanjut oleh Yamaha, pelanggan boleh terus mengikuti laman media sosial Facebook Yamaha Motor Malaysia dan laman web rasmi www.yamaha-motor.com.my.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required