Puspakom gantung semua operasi dari 20-31 Mac

Puspakom gantung semua operasi dari 20-31 Mac

Untuk yang memerlukan perkhidmatan pemeriksaan kenderaan di Puspakom, harap bersabarlah kerana
agensi terbabit telah mengumumkan penutupan semua operasinya bermula hari ini, 20 hingga 31 Mac 2020.

Ia adalah selaras dengan penutupan operasi Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) pada tempoh yang sama, seperti mana yang diarahkan oleh Kementerian Pengangkutan, di bawah Perintah Kawalan Pergerakan bagi mencegah penularan wabak pandemik COVID-19.

Puspakom turut memaklumkan pelanggan yang telah membuat temujanji melalui MyPuspakom akan mendapat pulangan bayaran penuh secara automatik.

Dalam tempoh dua minggu Perintah Kawalan Pergerakan, diharap semuanya dapat mematuhi arahan supaya tidak keluar rumah tanpa alasan munasabah atau pun kecemasan. Pihak polis juga mempertingkatkan rondaan ke serata tempat termasuk membuat sekatan jalan raya bagi mencegah orang ramai berada di luar terutamanya di tempat awam. Minta kerjasama semua untuk mematuhi arahan ini sekiranya tidak mahu Malaysia memasuki gelombang ketiga COVID-19 yang akan membuatkan situasi menjadi lebih parah.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required