VIDEO: Bilik rahsia Valentino Rossi simpan koleksi

VIDEO: Bilik rahsia Valentino Rossi simpan koleksi

Walaupun sudah berusia lebih 40 tahun, Valentino Rossi masih lagi dilihat kompetitif dalam dunia perlumbaan dan sekarang ini merupakan antara pelumba paling berpengalaman yang masih lagi aktif. Sepanjang tempoh karier, sudah tentu beliau sudah merasakan sendiri evolusi baik pada pengurusan pasukan, jentera mahupun kelengkapan yang dipakai.

Dainese sebagai penaja yang sudah bekerjasama dengan Rossi sejak dari awal beliau berlumba sehingga sekarang telah menyiarkan siri video meneroka “bilik rahsia” Rossi di mana beliau menyimpan kelengkapan seperti sut, helmet, but dan pelbagai lagi yang pernah digunakan, dari dulu hinggalah yang terbaru.

Semuanya disimpan rapi sebagai kenangan dan anda boleh menyaksikan sendiri bagaimana semasa menerangkan tentang kelengkapan tersebut, Rossi boleh mengingati pengalaman atau tahun di mana ia digunakan, dan betapa berhati-hatinya beliau mengeluarkan setiap simpanan itu menunjukkan ia sangat berharga.

Kami percaya, ramai di antara kita juga ada menyimpan barangan Rossi sebagai koleksi, dan setelah melihat video ini, rasanya rekaan mana atau barangan apa yang paling menarik bagi anda?

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required