Modenas salur sumbangan kepada Hospital Sultanah Bahiyah dalam usaha bantu staf barisan hadapan

Modenas salur sumbangan kepada Hospital Sultanah Bahiyah dalam usaha bantu staf barisan hadapan

Pengeluar motosikal tempatan, Modenas, yang juga merupakan anak syarikat DRB-HICOM Berhad, telah menyalurkan sumbangan kepada Hospital Sultanah Bahiyah di Alor Setar, Kedah, dalam usaha membantu dan memberi sokongan terhadap staf barisan hadapan hospital terbabit yang bertungkus lumus mengekang wabak COVID-19. Sumbangan yang berupa barangan elektrik seperti kipas, cerek serta bekalan air mineral telah pun diserahkan kepada wakil hospital terbabit baru-baru ini.

Misi kemanusiaan ini adalah bagi meringankan beban para anggota petugas barisan hadapan yang menjalankan tugasan tanpa mengenal penat lelah dalam usaha memutuskan rantaian wabak Covid-19 yang sedang melanda di kawasan utara negara ini. Oleh kerana bilangan kes positif Covid-19 semakin meningkat, sokongan padu terhadap para barisan hadapan amat diperlukan bagi mereka terus kekal positif dari segi mental dan emosi, dalam menjalankan tanggungjawab.

“Sumbangan yang tidak seberapa ini dari pihak kami, sebagai tanda penghargaan kepada para doktor, jururawat, sukarelawan, pembantu perubatan dan juga tidak ketinggalan para pegawal keselamatan. Sememangnya ia merupakan satu pengorbanan yang besar, buat kakitangan barisan hadapan di samping terpaksa meninggalkan anak kecil dan keluarga demi keselamatan negara,” ujar CEO Modenas, Roslan Roskan.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required