Proton terima tempahan dalam talian dengan bayaran serendah RM9.99 – nikmati rebat sehingga RM800

Proton terima tempahan dalam talian dengan bayaran serendah RM9.99 – nikmati rebat sehingga RM800

Proton kini menerima tempahan menerusi dalam talian untuk kesemua modelnya, termasuk X70, Saga, Iriz, Persona dan Exora. Inisiatif ini diambil bagi memastikan pelanggannya masih dapat menempah mana-mana model Proton yang dihajati walau pun dalam tempoh Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) yang menyebabkan semua bilik pameran terpaksa ditutup sejak 18 Mac lalu.

Untuk membuat tempahan, anda perlu melayari laman web rasmi Proton dan memilih mana-mana model yang ingin dimiliki. Kemudian isi butiran diri anda, pilih varian dan buat pembayaran tempahan, kemudian resit akan dihantar menerusi e-mel anda.

Proton terima tempahan dalam talian dengan bayaran serendah RM9.99 – nikmati rebat sehingga RM800

Selepas itu, penasihat jualan akan menghubungi anda dalam tempoh tujuh hari waktu bekerja bermula dari tarikh resit penerimaan pembayaran tempahan diterima. Bayaran tempahan bagi Saga, Iriz, Persona dan Exora hanyalah RM9.90, manakala RM99 bagi X70 – pembayaran boleh dibuat sama ada menerusi transaksi kad kredit atau debit.

Sempena Hari Raya Aidilfitri yang bakal disambut pada hujung Mei ini, Proton turut menawarkan rebat ‘duit raya’ sehingga RM800 untuk tempahan yang dibuat menerusi dalam talian. Untuk Saga, ia ditawarkan dengan rebat sebanyak RM288, sementara Persona pula RM588, RM688 untuk Iriz dan RM800 bagi Exora.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required