Aplikasi mudah alih baru Renault Subscription Jun ini

Aplikasi mudah alih baru Renault Subscription Jun ini

Selain daripada penawaran terbaru bagi Renault Subscription dan E-Store, TC Euro Cars juga mengumumkan sebuah aplikasi mobile terbaru akan diperkenalkan pada Jun nanti untuk memudahkan lagi urusan pelanggan.

Melalui aplikasi ini, pelanggan boleh menguruskan kenderaan langganan mereka, dengan beberapa fungsi utama seperti mengesan lokasi, kunci/buka kunci dari jauh, sejarah perjalanan, perkongsian kenderaan, peringatan, panggilan kecemasan, sambungan Bluetooth dan papan pemuka yang menyediakan maklumat berkaitan langganan semasa mereka.

Pelan langganan syarikat ini termasuk Pakej Percubaan yang membolehkan pelanggan “menyewa” Captur bagi tempoh seminggu, atau boleh dimasukkan ke dalam pakej Fixed atau Pre-Owned, dengan tempoh langganan dari setahun hingga tiga tahun.

Fixed Plan atau Pelan Tetap turut ditawarkan kepada Koleos dan Megane RS 280 Cup, juga bagi tempoh langganan hingga tiga tahun. Pelan ini termasuk sekali dengan cukai jalan, insurans, kos servis biasa dan jarak perjalanan tahunan 20,000 km. Jarak ini juga boleh ditambah kepada 30,000 km atau 40,000 km dengan yuran tambahan dikenakan.

Bagi mereka yang inginkan lebih fleksibiti, Switch Plan atau Pelan Tukar ada ditawarkan pada dua peringkat, Base dan Prime. Kedua-duanya menawarkan kos yang siap dikira, tanpa had perbatuan, pelindungan terhadap kehausan komponen serta pilihan untuk membatalkan pakej pada bila-bila masa tanpa dikenakan denda. Beberapa pilihan tambahan lain juga ditawarkan bagi kedua-dua plan berkenaan.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required