Pusat Servis HLYM Sungai Buloh kembali dibuka esok

Pusat Servis HLYM Sungai Buloh kembali dibuka esok

Hong Leong Yamaha Motor (HLYM) Sdn Bhd mengumumkan pusat servis mereka yang terletak di Sungai Buloh (HQ) akan dibuka bermula 5 Mei 2020 dengan waktu operasi dari jam 9 pagi hingga 4.30 petang. Walaupun begitu, ia hanyalah untuk pelanggan yang sudah membuat temu janji sahaja.

Sebelum datang, pelanggan perlu membuat temu janji dengan menghubungi 03-61577011 (sambungan 6650) dan kemudian, tarikh servis akan diberikan. Sebaik tiba pula, mereka perlu mengikuti peraturan baru seperti memakai topeng muka, penjarakan sosial, letak motosikal di tempat yang telah ditetapkan dan hanya satu pelanggan bagi setiap motosikal.

Walaupun pusat servis di Sungai Buloh ini telah beroperasi, HLYM memberitahu cawangan pusat servis lain iaitu di Pulau Pinang, Ipoh, Johor dan Kuantan, serta pusat alat ganti dan kaunter jualan alat ganti masih lagi ditutup sehingga satu waktu yang akan diumumkan nanti.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required