Semua pusat pameran dan servis Mitsubishi sudah dibuka – kereta pandu uji boleh dibawa kepada anda

Semua pusat pameran dan servis Mitsubishi sudah dibuka – kereta pandu uji boleh dibawa kepada anda

Mitsubishi Motors Malaysia (MMM) hari ini mengumumkan semua pusat pameran dan servis mereka dalam negara sudah dibuka untuk operasi. Selain daripada itu, MMM juga melancarkan satu servis baru yang dinamakan sebagai Test Drive 2U untuk pelanggan.

Melalui servis ini, anda boleh menempah sesi pandu uji secara atas talian, iaitu melalui laman https://www.mitsubishi-motors.com.my/testdrive2u/ dan isikan beberapa maklumat penting seperti perincian diri, lokasi serta pilihan kenderaan yang mahu diuji.

Setelah semuanya selesai, satu sesi khas akan ditempah untuk anda, dan kenderaan pandu uji tersebut akan dibawa ke rumah anda oleh wakil jualan. Beberapa peraturan juga telah ditetapkan untuk menjaga kebersihan dan keselamatan pihak yang terlibat.

Antaranya, sesi pandu uji tersebut hanya dihadkan untuk satu pelanggan sahaja pada satu-satu masa dan wakil jualan akan duduk di belakang. Keseluruhan kenderaan serta kuncinya akan dibersihkan sebelum dan selepas sesi pandu uji, sementara wakil jualan juga akan sentiasa memakai penutup muka serta cecair pembasmi kuman. Pelanggan juga disarankan membuat perkara sama.

“Servis atas talian Test Drive 2U memastikan kami masih dapat menyediakan pengalaman tanpa kebimbangan untuk pelanggan yang mahu menguji kenderaan Mitsubishi dari rumah sepanjang perintah kawalan pergerakan ini. Pelanggan boleh melihat model yang dimahukan, berinteraksi dengan wakil jualan dan menempah sesi pandu uji dalam cara yang bertanggung jawab dan selamat untuk semua,” kata ketua pegawai eksekutif MMM, Tomoyuki Shinnishi.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required