BMW Malaysia menawarkan kerusi keselamatan kanak-kanak lebih murah di Shopee untuk ibubapa B40

BMW Malaysia menawarkan kerusi keselamatan kanak-kanak lebih murah di Shopee untuk ibubapa B40

BMW Malaysia menerusi Safe ‘n Sound dan Childline Foundation telah mengumumkan pelancaran fasa kedua bagi program subsidi kerusi keselamatan kanak-kanak buat ibubapa dari golongan pendapatan B40. Di mana kerusi keselamatan tersebut ditawarkan dengan harga diskaun istimewa di Shopee yang juga rakan e-dagang eksklusif bagi program ini.

Ini merupakan sebahagian daripada inisiatif BMW Safety 360° iaitu program subsidi yang telah diperkenalkan pada bulan Disember 2019 bersama Safe ‘n Sound dan Childline Foundation. Sebanyak 150 buah kerusi keselamatan kanak-kanak ditawarkan pada harga bersubsidi bernilai RM100 seunit. Inisiatif berkenaan telah meraih lebih daripada 25,000 pendaftaran oleh ibu bapa dalam kumpulan pendapatan B40.

Tiga jenis kerusi keselamatan kanak-kanak ditawarkan iaitu untuk bayi yang baru lahin sehinggalah berat mencecah 36 kg. Bagi yang telah mendaftar di bawah program ini, boleh membeli kerusi keselamatan berkenaan dengan harga diskaun istimewa sebanyak RM149 untuk kerusi bayi snskidz Ace (sesuai untuk bayi yang baru lahir hingga berat cecah 13 kg, harga asal RM199), RM219 untuk snskidz Sport (bayi baru lahir hingga usia empat tahun, harga asal RM269) dan RM299 untuk snskidz Proto (untuk kanak-kanak dua tahun hingga berat 36 kg, harga asal RM349).

BMW Malaysia menawarkan kerusi keselamatan kanak-kanak lebih murah di Shopee untuk ibubapa B40

Subsidi sebanyak RM50 juga akan ditambah, menyaksikan penurunan harga untuk setiap produk masing-masing menjadi RM99, RM169 dan RM249. Malah pembeli juga akan menerima baucar Shopee bernilai RM113 yang boleh ditebus nilai menerusi laman mikro khas.

Laman web terbabit juga membuka peluang kepada orang ramai untuk memberikan sumbangan tanpa nilai minimum, bagi mempercepatkan proses penghantaran kerusi keselamatan terbabit. Kesemua dana yang dikumpul akan disalurkan kepada Childline Foundation untuk mensubsidikan sebanyak mana kerusi keselamatan kanak-kanak bagi pendaftar yang berbaki.

Program ini turut mendapat sokongan daripada beberapa jenama barangan bayi dan kanak-kanak seperti KU.KU Duckbill dan Otomo, pengedar barang permainan pendidikan Mideer, pembekal solusi penyimpanan makanan Ankou dan pembekal aksesori kenderaan Kakimotor.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 

Comments

 

Add a comment

required

required