Volkswagen Malaysia lancar servis hantar ke rumah

Volkswagen Malaysia lancar servis hantar ke rumah

Volkswagen Passenger Cars Malaysia (VPCM) yang giat melancarkan program membeli-belah menerusi dalam talian turut melancarkan Servis Penghantaran Ke Rumah Seluruh Negara. Telah pun bermula, ini membuka peluang kepada para pelanggan untuk memilih penghantaran terus ke rumah selepas selesai menguruskan pembelian mana-mana model baharu Volkswagen. Perkhidmatan ini diberikan oleh semua wakil pengedar VW di seluruh negara.

Menurut VPCM, penghantaran adalah percuma jika lokasi pelanggan dalam lingkungan 20 km radius daripada wakil pengedar. Pengarah Urusan VPCM, Erik Winter berkata, “Dengan pengenalan perkhidmatan sebegini, ia memudahkan para pelanggan untuk membeli model Volkswagen dengan lebih selesa dan selamat berhampiran rumah mereka.”

Beliau turut menambah, “Malah ia semudah memilih model yang diinginkan menerusi eShowroom, melakukan proses jualan dan kereta baharu akan terus dihantar ke rumah masing-masing.”

Semua kereta baharu akan dihantar dengan trak single flatbed yang ditutup dengan kanvas. Malahan ini merupakan sebahagian daripada kempen VPCM Safe Hand, iaitu prosedur tanpa sentuhan untuk aktiviti jualan dan selepas jualan yang telah diimplementasikan. Perkhidmatan penghantaran ini juga mematuhi langkah keselamatan yang ketat, termasuk trak tersebut akan dinyahkuman sebelum dan selepas setiap kali melakukan penghantaran.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required