Volvo Selekt tiba di M’sia – program kereta pra-milik

Volvo Selekt tiba di M’sia – program kereta pra-milik

Volvo Car Malaysia (VCM) telah memperkenalkan program pra-milik Selekt di negara kita. Melaluinya, orang ramai boleh membeli kereta Volvo terpakai yang telah lulus ujian kualiti, dengan lebih mudah dan menyenangkan.

Pada mulanya, kereta yang berada di bawah program ini akan dipilih secara teliti untuk memastikan ia berusia tidak sampai lima tahun dengan jarak batuan tidak melebihi 100,000 km. Kemudiannya, ia perlu melalui proses pengesahan jarak batuan serta sejarah servis, pemeriksaan rapi 125 bahagian dan diberikan naik taraf perisian terkini.

Apabila semuanya baik, termasuklah ciri keselamatan, prestasi serta penampilan mematuhi standard yang ditetapkan, barulah kereta tersebut akan diluluskan untuk dijual. Untuk memastikan pemilik lebih tenang, kenderaan yang dijual di bawah program Selekt ini juga datang dengan jaminan minimum 12 bulan serta bantuan tepi jalan satu tahun.

Buat masa ini, Volvo Selekt hanya disediakan di pusat pameran Sisma Auto Glenmarie dan mereka yang berminat boleh menghubungi mereka untuk maklumat lanjut.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required