Teaser Proton Saga Anniversary Edition disiar – pertandingan pilih slogan diumum, dilancar 9 Julai ini?

<em>Teaser</em> Proton Saga Anniversary Edition disiar – pertandingan pilih slogan diumum, dilancar 9 Julai ini?

Sedar tak sedar, sudah lebih 35 tahun Proton beroperasi di Malaysia, dan secara tidak langsung model pertama jenama automotif nasional ini iaitu Proton Saga juga bakal menyambut ulangtahun yang ke-35 pada 9 Julai ini. Bagi meraikan peristiwa bersejarah berkenaan, Proton telah mengumumkan satu model istimewa yang akan dilancarkan tidak lama lagi iaitu Saga Anniversary Edition.

Dalam teaser yang disiarkan menampilkan muka Saga yang hanya diserlahkan pada bahagian lampu utama, gril infinite weave dan juga lampu nyalaan siang LED tersebut, Proton turut mengumumkan satu pertandingan memilih slogan untuk model istimewa berkenaan.

Untuk menyertai pertandingan tersebut, anda perlu mengisi segala butiran pada PAUTAN INI, dan memilih antara tiga slogan iaitu “Saga, driving Malaysians”, “Saga, ilhamku, kebanggaanku”, atau “Raikan, Saga”. Menurut Proton, baucher beli-belah secara atas talian dalam aplikasi Shopee bernilai RM3,350 akan menanti para pemenang pertandingan ini.

<em>Teaser</em> Proton Saga Anniversary Edition disiar – pertandingan pilih slogan diumum, dilancar 9 Julai ini?

Macam mana rupa Proton Saga Anniversary Edition ini nanti? Belum ada gambar rasmi didedahkan oleh Proton, namun menerusi satu gambar bocor yang nampak seperti diambil ketika pembentangan kepada pengedar, Saga tersebut akan hadir dengan warna badan hitam serta serlahan-serlahan merah dan kuning.

Gambar tersebut turut menyatakan bahawa Saga ini akan dilancarkan pada 9 Julai ini, iaitu pada tarikh yang sangat hampir dengan ‘Hari Jadi’ Proton Saga yang ke-35 tahun. Jadi jika mahu lebih perincian berkenaan model istimewa ini, pastikan anda terus bersama paultan.org.

GALERI: Proton Saga Megavalve

GALERI: Proton Saga FLX

GALERI: Proton Saga 1.3L Premium AT 2019

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required