Givi lancar kotak barangan Antartica B42N – RM420

Givi lancar kotak barangan Antartica B42N – RM420

Pengeluar aksesori motosikal yang berasal dari Itali, Givi, telah melancarkan model baru kotak barangan belakang B42N yang boleh digunakan oleh pelbagai jenis motosikal dengan rak Givi. Ia akan berada dalam pasaran melalui lebih 300 pengedar Givi di seluruh negara pada bulan Ogos ini dan dijual pada harga RM420.

Selain daripada kapasiti 42 liter – boleh memuatkan satu helmet muka penuh dan pelbagai barangan lain -, kotak barangan ini juga dibangunkan dengan rekaan tegap serta mempunyai pemantul cahaya pada setiap penjuru. Plastik yang digunakan adalah jenis Polypropylene (PP) gred tinggi.

Untuk bahagian kunci, Givi menggunakan sistem Micro 3 yang sudah terbukti selamat dan mudah, dan turut sudah digunakan oleh lapan lagi kotak barangan dalam barisan produk Givi, termasuklah yang lebih besar daripada B42N ini.

Pembangunan reka bentuk B42N diketuai oleh pereka tempatan, Ilhamy Latiff dan turut melibatkan input serta maklum balas daripada ibu pejabat Givi di Itali. Kotak barangan yang dikeluarkan di kilang Givi di Bukit Beruntung, Selangor ini bukan sahaja akan dijual di Malaysia, tetapi juga Asia Tenggara dan Eropah.

“Kami lihat E43 menjadi salah satu kotak barangan yang popular di kalangan pengguna. Mereka sukakan kapasiti yang besar serta bentuknya kerana ia membenarkan mereka membawa pelbagai barang dalam satu kotak. Pengguna pelbagai jenis motosikal menggemarinya. Sebab itulah sekarang kami mengeluarkan pula B42N Antartica yang mempunyai kapasiti 42 liter dan bentuk petak, tetapi dengan rekaan yang berevolusi dan mudah dilihat,” kata pengarah urusan Givi Asia, On Hai Swee.

Yakin dengan ketahanan produk ini, Givi juga memberikan jaminan selama dua tahun untuk sebarang kerosakan termasuklah warna yang sudah luntur. Anda boleh melihat jangkaan saiznya melalui galeri gambar di bawah di mana ia dipasang pada pelbagai jenis motosikal.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required