Volvo Car M’sia buka pusat 3S baharu di Kota Kinabalu

Volvo Car M’sia buka pusat 3S baharu di Kota Kinabalu

Baru-baru ini, Volvo Car Malaysia telah melancarkan pusat 3S baharu di Kota Kinabalu, Sabah. Pusat 3S tersebut dikendalikan oleh Sebangga Mitsinbo Sdn. Bhd. yang merupakan salah satu daripada 13 pengedar di bawah rangkaian Volvo Car Malaysia di negara ini.

Pembukaan pusat 3S yang terletak di Lot 923, Jalan Tuaran, Taman Sinar, Kota Kinabalu berkeluasan 5,432 kaki persegi ini merupakan cawangan ke-14 wakil pengedaran di negara ini.

Pusat 3S Sebangga Mitsinbo ini mengikut standard peruncitan yang ditetapkan oleh Volvo iaitu Volvo Retail Experience (VRE). Ia mengetengahkan ruang terbuka dengan perabot minimalis untuk memberikan pengalaman mewah kontemporari mengikut rekaan Volvo. Bangunan dua tingkat ini menempatkan ruang pameran, pusat servis, ruang Volvo Car Lifestyle Collection and Accessories di tingkat bawah. Antara model Volvo terkini yang dipamerkan termasuklah XC40, XC60, XC90, S60 dan S90.

Volvo Car M’sia buka pusat 3S baharu di Kota Kinabalu

Pengarah Urusan Volvo Car Malaysia, Nalin Jain berkata, “Volvo Car Malaysia dan Sebangga Group berkongsi visi yang sama untuk memberikan pengalaman pemanduan yang dinamik kepada para pelanggan kami di Sabah.

“Dengan pembukaan pusat 3S di Kota Kinabalu ini, ia memperkukuhkan lagi komitmen kami untutk menjadikan jalan raya yang lebih selamat – visi kami adalah tiada siapa pun yang boleh tercedera mahu pun terbunuh di dalam kereta Volvo baharu. Dengan perkongsian ini, harapan kami untuk pengedar baru ini adalah untuk menjadikan kenderaan premium, selamat dan berkualiti yang dapat diakses oleh masyarakat Sabahan dan dari sana, mendorong pergerakan yang selamat di jalan raya.”

Pengerusi Sebangga Group Dato’ Arif Ambrose Ng pula berkata, “Kami berbangga dapat membawa jenama premium ini di bawah kumpulan kami. Pertambahan pusat 3S di Sabah ini merupakan sebahagian daripada perjalanan kami bersama Volvo dalam membantu meningkatkan tahap keselamatan di jalan raya untuk penumpang dan kenderaan.”

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required