ETCM lancar pusat 3S baharu di Kota Bharu

ETCM lancar pusat 3S baharu di Kota Bharu

Edaran Tan Chong Motor Sdn Bhd (ETCM) telah pun melancarkan satu lagi pusat 3S baharu yang menggunapakai Nissan Retail Concept (NRC) di Kota Bharu, Kelantan secara rasmi menerusi pengedar yang baru dilantik iaitu Edaran Nuri Sdn Bhd.

Pusat Nissan Retail Concept (NRC) baharu itu menawarkan pengalaman pelanggan lebih baik dalam meneroka jenama Nissan. Bahagian luarannya diserlahkan dengan papan tanda Nissan berwarna merah yang ikonik, manakala ruang jualan dan rundingan ‘Nissan Drive’ mengalu-alukan kedatangan pelanggan dengan penuh mesra dan keselesaan. Tempat penyerahan eksklusif turut dinaik taraf bagi meraikan saat istimewa sewaktu pelanggan menerima kereta masing-masing.

Terletak di Lot 6621, KM10, Jalan Pasir Puteh Pasir Tumboh, Kota Bharu, Kelantan, pusat 3S ini berkeluasan 12,260 kaki persegi, memuatkan ruang pameran yang mampu mempamerkan lima model Nissan dan tiga ruang servis yang boleh menyelenggara sehingga 15 buah kenderaan setiap hari. Kemudahan tambahan yang ada termasuklah ruang rehat pelanggan yang moden seperti sebuah kafe, WiFi percuma dan sudut kanak-kanak untuk membolehkan pelanggan serta keluarga mereka menikmati masa bersama.

“Kepuasan pelanggan adalah keutamaan kami dan penting bagi kami bekerjasama dengan pengedar untuk memberi perkhidmatan lebih baik kepada mereka. Nissan Retail Concept merupakan komitmen kami untuk memberikan perkhidmatan berkualiti tinggi dan tawaran selepas jualan sebaik sahaja mereka sampai di pusat 3S,” kata Pengarah Jualan dan Pemasaran ETCM, Christopher Tan.

Selari dengan prosedur operasi standard (SOP) kerajaan dalam usaha mengekang penularan wabak Covid-19, bilik pameran dan pusat servis Nissan akan mengamalkan pemeriksaan suhu dan penjarakan sosial kepada semua kakitangan serta pelanggan.

Kakitangan Nissan akan memakai pelitup muka, manakala pelitup muka, sarung tangan dan pembersih tangan boleh digunakan oleh pelanggan secara percuma. Insiatif nyahjangkitan yang kerap akan dilakukan di bilik pameran dan pusat servis sepanjang hari merangkumi setiap titik sentuhan termasuk kenderaan paparan dan pandu uji, serta ke atas semua kenderaan pelanggan sebelum dan selepas servis. Dalam tempoh ini, pembayaran tanpa sentuhan adalah digalakkan.

Pusat 3S Edaran Nuri Sdn Bhd ini beroperasi setiap hari Sabtu hingga Khamis (termasuk cuti umum) dari jam 8.30 pagi hingga 5.30 petang. Manakala untuk hari Jumaat pula, ia beroperasi dari jam 8.30 pagi hingga 12.30 tengahari dan 2.30 petang hingga 5.30 petang.

Untuk maklumat lanjut, sila layari laman web www.nissan.com.my atau hubungi Hotline Pusat Khidmat Pelanggan Nissan di talian 1800-88-3838.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required