AD: Tawaran istimewa Ford Ranger hingga Disember — nikmati dua tahun servis percuma atau rebat tunai

AD: Tawaran istimewa Ford Ranger hingga Disember — nikmati dua tahun servis percuma atau rebat tunai

Miliki Ford Ranger sekarang. Sime Darby Auto Connexion – Ford memberikan tawaran istimewa bagi trak pikap model Ranger Raptor, Wildtrak dan XLT Plus. Anda akan menikmati pilihan antara penyelenggaraan percuma selama dua tahun, bersamaan empat kali servis percuma (atau sehingga 40,000 km, yang mana dahulu), atau rebat tunai bernilai RM2,000. Kedua-dua pilihan ini menyumbang kepada lebih penjimatan dan kos pemilikan yang rendah.

Jika anda pilih Ranger XLT atau XL, rebat tunai yang menanti adalah lebih besar, dengan nilai sehingga RM7,000 bagi setiap model berkenaan. Promosi berlangsung sekarang hingga bulan Disember.

Dengan penawaran yang ada ini, tentu ada Ranger yang akan menepati keperluan setiap orang. Jika lebih berminat dengan pikap yang sarat prestasi dan premium, semua itu ada pada Ranger Raptor, yang kini turut dilengkapi dengan fungsi bantuan memandu seperti amaran perlanggaran hadapan, brek kecemasan autonomi serta amaran pertukaran lorong – senarai ciri keselamatan yang tersedia sememangnya komprehensif.

AD: Tawaran istimewa Ford Ranger hingga Disember — nikmati dua tahun servis percuma atau rebat tunai

Bagi mereka yang lebih gemarkan kelasakan, model WildTrak yang ranggi sentiasa ada untuk anda, juga lengkap dengan ciri-ciri keselamatan serta tambahan spesifikasi lain seperti fungsi parkir mengiring semi-automatik serta kawalan melayar adaptif yang akan memudahkan lagi pengalaman pemandu.

Sementara itu, XLT pula lebih terbuka untuk disesuaikan dengan penggunaan yang pelbagai, lebih daripada mencukupi untuk dijadikan kenderaan harian dan juga untuk bekerja. Bagi XL pula, ia lebih asas dan bertujuan untuk membantu anda menyelesaikan apa saja tugasan perniagaan yang mungkin ada.

Jadi, jangan ketinggalan untuk berkunjung ke bilik pameran Ford berdekatan anda untuk mengetahui lebih lanjut tentang tawaran istimewa trak pikap ini. Maklumat lanjut berkaitan kempen ini ada di sini.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required