Isuzu Malaysia lancar pusat 3S baharu di Taiping

Isuzu Malaysia lancar pusat 3S baharu di Taiping

Isuzu Malaysia telah melancarkan pusat 3S baharu yang terletak di Taiping, Perak, yang bersedia untuk memberikan perkhidmatan terbaik bagi pelanggan di sekitar Matang. Pusat pengedaran ini dikendalikan oleh GB Motors dan menawarkan perkhidmatan jualan dan selepas jualan untuk semua barisan model Isuzu, bermula dari D-Max hingga ke trak tugas-berat dan -sederhana.

Berada dalam keluasan 5,300 meter persegi, dengan bangunan seluas 1,400 meter persegi, cawangan ini menempatkan bilik pameran yang luas, ruang menunggu untuk pelanggan dan juga dilengkapi petak penyelenggaraan. Terletak di Jalan Simpang, pusat 3S ini juga berdekatan dengan jalan utama menghala ke bandar Taiping.

“Sebagai salah satu peruncit automotif terbesar di Malaysia dengan pengalaman lebih 25 tahun di bahagian utara, saya percaya pusat 3S baharu yang dikendalikan oleh Goh Brothers ini mampu menawarkan perkhidmatan profesional yang terbaik dan turut memainkan peranan utama dalam pembangunan perniagaan Isuzu di sini,” ujar Koji Nakamura, CEO Isuzu Malaysia.

“Saya berterima kasih kepada Isuzu Malaysia kerana memilih Goh Brothers Group sebagai rakan perniagaan. Sebagai ahli dalam keluarga Isuzu, kami komited untuk memberikan perkhidmatan terbaik bagi pelanggan Isuzu di daerah ini,” kata Goh Chern Earn mewakili Goh Brothers Group.

Sebagai meraikan pelancaran pusat 3S baharu ini, GB Motor menganjurkan kempen pandu uji sehingga 23 November ini, di mana 100 orang pertama yang memandu mana-mana model Isuzu akan menerima beg cenderahati istimewa.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required