Pusat 3S Subaru kini telah beroperasi di Kuantan

Pusat 3S Subaru kini telah beroperasi di Kuantan

TC Subaru Sdn Bhd, selaku pengedar eksklusif Subaru di Malaysia telah pun melancarkan Pusat 3S Subaru di Kuantan, Pahang. Pusat 3S yang dikendalikan oleh rakan pengedar, Eastern Boxer Sdn.Bhd, terletak di 41, Jalan Teluk Sisek, Kuantan. Ini merupakan pusat pengedaran kedua yang dimiliki oleh Eastern Boxer Sdn Bhd, yang turut mengendalikan Subaru Kuala Terengganu.

Pusat 3S seluas 446 meter persegi ini turut menempatkan bilik pameran, ruang menunggu untuk pelanggan, bilik solat, pusat servis dan dua petak penyelenggaraan yang mampu menyelenggara sehingga 200 unit kenderaan dalam sebulan.

Disebabkan penularan Covid-19, tahap keselamatan telah dipertingkatkan lagi termasuk kerap sanitasi di bilik pameran termasuk ruang kerja dan pameran, pemeriksaan wajib suhu badan, pemakaian pelitup hidung dan mulut serta penggunaan hand sanitiser.

Bahkan kunjungan pelanggan juga adalah dalam jumlah yang terhad untuk memasuki bilik pameran dalam satu-satu masa, termasuk mengamalkan jarak satu meter antara satu sama lain. Bukan itu sahaja, semua kenderaan juga akan disanitasi sebelum dan selepas diselenggara, dan ia juga diamalkan dalam setiap sesi pandu uji.

Bagi waktu operasinya, bilik pameran akan dibuka dari jam 8.30 pagi hingga 5.30 petang pada setiap Isnin hingga Sabtu, dan dari jam 10 pagi hingga 5.30 petang untuk Ahad dan cuti umum. Manakala pusat servis pula beroperasi dari jam 8.30 pagi hingga 5.30 petang pada setiap Isnin hingga Sabtu, dan tutup pada setiap Ahad dan cuti umum.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required