Petron tawar pulangan tunai sehingga RM240k jika guna aplikasi Boost di Watson, sah hingga 31 Dis

Petron tawar pulangan tunai sehingga RM240k jika guna aplikasi Boost di Watson, sah hingga 31 Dis

Berita baik untuk pelanggan Petron yang juga suka membeli-belah di Watson. Petron kini menawarkan pulangan tunai sebanyak RM3 sekiranya anda menggunakan aplikasi e-wallet Boost ketika membuat pembayaran di Watson.

Sebanyak 80,000 pulangan tunai dengan nilai keseluruhan mencecah RM240,000 bakal diamounkan menerusi Boost sepanjang durasi promosi yang bermula 1 November hingga 31 Disember ini. Di mana setiap pelanggan dibenarkan untuk menggunakan maksimum empat penebusan pulangan tunai dari Petron dan Watson dengan menggunakan aplikasi Boost.

Pelanggan hanya perlu berbelanja minimum RM30 bagi satu pembelian dengan menggunakan Boost di mana-mana cawangan Watsons yang mengambil bahagian untuk mendapatkan pulangan tunai sebanyak RM3 yang boleh ditebus ketika membeli produk minyak dari Petron.

Petron tawar pulangan tunai sehingga RM240k jika guna aplikasi Boost di Watson, sah hingga 31 Dis

Bagi cara yang sama juga, para pelanggan bakal menerima pulangan tunai RM3 daripada Watson setiap kali berbelanja sebanyak RM30 dalam satu resit di stesen Petron yang mengambil bahagian.

Menurut Ketua Peruncitan dan Perniagaan Komersil Petron Malaysia, Choong Kum Choy, “Kerjasama dengan Boost dan Watsons ini adalah untuk memberi penghargaan buat para pelanggan kami dengan tawaran lebih menarik ketika mengisi minyak di Petron. Di samping itu, mereka juga terus diberikan dua mata ganjaran PMiles untuk setiap liter bahan api yang mereka beli melalui program kesetiaan kami.”

Promosi ini telah pun bermula sejak 1 November lalu dan akan berakhir pada 31 Disember 2020. Walau bagaimana pun, pulangan tunai terbabit perlulah digunakan sebelum 14 Januari 2021.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required