Honda Malaysia memperkenalkan perkhidmatan pra-tempahan secara dalam talian – yuran serendah RM99

Honda Malaysia memperkenalkan perkhidmatan pra-tempahan secara dalam talian – yuran serendah RM99

Honda Malaysia telah memperkenalkan perkhidmatan pra-tempahan secara dalam talian baharu, yang memberikan kemudahan lebih baik buat para pelanggan yang mahu menempah mana-mana model Honda dengan yuran serendah RM99. Perkhidmatan terbaharu ini boleh diakses menerusi laman web rasmi Honda Malaysia dan juga bakal boleh dilayari menerusi aplikasi mobil HondaTouch pada awal tahun hadapan.

Untuk pelanggan yang berminat, apa yang perlu dilakukan hanyalah melalui empat proses sahaja, bermula dengan memilih pengedar yang mengambil bahagian. Kemudian isi borang maklumat peribadi sebelum memilih mana-mana model Honda yang diingini, bersama varian, warna dan aksesori pilihan – harga jualan keseluruhan akan disenaraikan dalam proses ini.

Kemudian, pelanggan akan dibawa ke laman seterusnya di mana mereka boleh menyemak semua informasi dan membayar yuran serendah RM99. Selepas selesai membuat pembayaran, e-mel pengesahan akan dihantar dan pelanggan akan dihubungi oleh ejen jualan dalam kurang 72 jam. Pelanggan juga boleh menyemak status pra-tempahan menerusi laman status “Track My Pre-Booking” dengan menggunakan nombor rujukan yang diberikan menerusi e-mel.

Honda Malaysia memperkenalkan perkhidmatan pra-tempahan secara dalam talian – yuran serendah RM99

“Platform dalam talian pra-tempahan baharu ini adalah sebahagian daripada usaha Honda Malaysia untuk memberikan kemudahan yang terbaik bagi pelanggan untuk memiliki kereta Honda dalam era digital menerusi proses pembelian kereta secara dalam talian. Ia juga membolehkan pelanggan Honda membuat pra-tempahan secara lebih mudah dan proses mesra-pengguna, dengan lebih pantas, pada bila-bila masa dan di mana-mana jua,” ujar Toichi Ishiyama, pengarah urusan dan CEO Honda Malaysia.

Tambahnya lagi, “Proses bagi pra-tempahan secara dalam talian ini juga bebas-tekanan dan mengutamakan pengalaman bagi pelanggan, kerana ia hanya memerlukan maklumat daripada pelanggan dan bayaran pra-tempahan juga minimum. Melalui proses dalam talian ini, kami ingin menawarkan kemudahan yang lebih luas dan pengalaman yang lebih baik untuk pelanggan kami, tidak kira di mana saja mereka berada di Malaysia.”

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required