KTMB batalkan perkhidmatan tren Intercity laluan JB Sentral-Tumpat akibat landasan ditenggelami banjir

KTMB batalkan perkhidmatan tren Intercity laluan JB Sentral-Tumpat akibat landasan ditenggelami banjir

Keretapi Tanah Melayu Berhad (KTMB) telah mengumumkan pembatalan perkhidmatan KTM Intercity untuk perjalanan ke Pantai Timur membabitkan tren Ekspres Timuran No. 26 dan No. 27 bagi laluan Johor Bahru Sentral-Tumpat dan sebaliknya, serta tren Shuttle Timuran mulai malam tadi.

Tindakan ini diambil adalah susulan landasan antara Kuala Krai dan Bukit Abu, Kelantan ditenggelami banjir, ujar kenyataan yang dikeluarkan KTMB menerusi Facebook.

Walau bagaimana pun, menurut KTMB, penumpang yang terjejas dengan perkhidmatan itu boleh menukar tarikh perjalanan atau mendapatkan pemulangan tambang penuh, mengikut terma dan syarat.

Untuk maklumat lanjut dan pertanyaan, bolehlah menghubungi Pusat Panggilan KTMB di 03-22671200 atau pun menerusi laman media sosial rasmi syarikat tersebut.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required