Laluan kontra di KM307-KM309 di Plaza Tol Sg Besi-UPM diaktifkan hingga 2 Feb untuk projek MRT – PLUS

PLUS Malaysia Berhad (PLUS) telah mengumumkan penutupan jalan secara berperingkat dan pengaktifan laluan kontra di KM307-KM309 di laluan Plaza Tol Sungai Besi-Persimpangan UPM bermula 25 Jan lalu sehingga 2 Februari 2021. Penutupan jalan dan pengaktifan laluan kontra tersebut dilaksanakan setiap jam 10 malam hingga 5 pagi, selama lapan hari.

Ia adalah bagi kelancaran kerja pembinaan jejambat pejalan kaki utuk projek MRT. Walau bagaimana pun, menurut PLUS, penutupan akan dilaksanakan secara berperingkat dan hanya satu penutupan akan dilaksanakan pada satu-satu masa.

Justeru, pengguna lebuhraya yang menghala ke Seremban atau Kuala Lumpur dinasihatkan supaya merancang perjalanan mereka dengan menggunakan Aplikasi PLUS untuk mendapatkan maklumat trafik terkini melalui paparan CCTV yang disediakan.

Selain itu, anda juga boleh mendapatkan bantuan pasukan PLUSRonda dengan menekan butang SOS pada aplikasi tersebut. Dalam masa yang sama, anda juga dinasihatkan supaya mematuhi semua papan tanda trafik serta arahan ketika melalui kawasan terbabit.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required