BMW 330i Iconic Edition 2021 di Australia – 200 unit

BMW 330i Iconic Edition 2021 di Australia – 200 unit

BMW Australia bakal melancarkan model edisi terhad bagi 330i Iconic Edition tidak lama lagi, dengan produksi yang dihadkan sebanyak 200 unit sahaja. Harganya bermula dari AUD$81,900 (RM256k) dan didatangkan dengan pelbagai pilihan bernilai lebih AUD$10,000 (RM31k).

Ia turut ditawarkan dengan dua warna pilihan (Mineral White dan Black Sapphire), dan setiap satunya terhad kepada 100 unit sahaja. Ciri standard yang diberikan termasuklah pakej M Sport dengan pek M Sport Aerodynamics, BMW Individual high-gloss Shadow Line, brek M Sport, dan roda aloi M 19-inci hitam.

Selain itu, ia turut diberikan Adaptive M Suspension, spoiler belakang M, projektor pintu BMW dan perumah cermin sisi gentian karbon, serta pakej BMW Visibility yang merangkumi gril Iconic Glow dengan jaluran cahaya, lampu laser BMW, bumbung elektronik dan pencahayaan ambien.

Untuk kabin, Iconic Edition juga dipadnakan dengan upholstery kulit Vernasca hitam, anthracite headlining, paparan utama dan BMW Live Cockpit Professional dengan paparan digital 12.3-inci untuk pemandu dan paparan infotainmen 10.25-inci di tengah, termasuk Connected Package Professional dengan sambungan telefon pintar tanpa wayar. Selain itu, ia juga diberikan alas pengecas telefon pintar tanpa wayar Qi, tali pinggang keledar M, dan juga tempat duduk hadapan dengan fungsi haba.

Tiada perubahan yang dibuat pada penjana kuasa, ia masih mengekalkan unit B48 2.0 liter empat-silinder dengan hamburan output hingga 258 hp dan tork 400 Nm yang menyalurkan pacuan ke gandar belakang menerusi kotak gear automatik lapan-kelajuan ZF. Pecutan dari 0-100 km/j boleh dilakukan dalam 5.8 saat, dengan anggaran penggunaan bahan api sekitar 5.8 hingga 6.1 liter bagi setiap 100 km.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required