BHPetrol kini terima pembayaran menerusi ShopeePay

BHPetrol kini terima pembayaran menerusi ShopeePay

Boustead Petroleum Marketing (BHPetrol) telah mengumumkan kini telah menerima pembayaran tanpa tunai iaitu menerusi ShopeePay e-wallet di semua stesen minyak BHPetrol di Malaysia. Kerjasama dengan Shopee ini adalah salah satu usaha untuk melaksanakan kemudahan pembayaran secara digital yang kini lebih banyak dijadikan pilihan mod pembayaran.

Sempena dengan pengumuman ini, pengguna ShopeePay juga bakal menikmati pulangan tunai sebanyak RM4 apabila berbelanja minimum sebanyak RM40 apabila mengisi minyak di mana-mana stesen BHPetrol. Setiap pelanggan hanya boleh menerima sebanyak tiga kali pulangan tunai sepanjang tempoh kempen ini, bermula 1 Mac hingga 30 April 2021.

Pengurus Kanan Pemasaran BHP, Lawrence Chuah berkata, “Di BHPetrol, kami sentiasa mencari jalan untuk meningkatkan tawaran kami dalam memberikan kualiti bahan api yang terbaik, begitu juga dengan pelbagai lagi tawaran dan kemudahan untuk para pelanggan kami. Kerjasama dengan e-wallet serperti ShopeePay ini merupakan antara contoh terbaik dalam menawarkan promosi menarik sekaligus memberikan kemudahan kepada para pelanggan.

“Bukan setakat dengan situasi kita yang sedang berhadapan dengan COVID-19, langkah yang diambil ini juga adalah seiringan dengan agenda kerajaan yang mengumumkan dalam MyDigital, yang mendorong pembayaran tanpa sentuhan, sekaligus senada dengan perubahan para pengguna yang lebih memilih untuk melakukan pembayaran secara digital,” ujarnya.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required