ACE 17-18 April 2021 — promo terhebat Proton, BMW, Honda, Mazda, VW, Mitsubishi, Nissan, Hyundai, Ford!

ACE 17-18 April 2021 — promo terhebat Proton, BMW, Honda, Mazda, VW, Mitsubishi, Nissan, Hyundai, Ford!

Adakah harga kenderaan akan jadi lebih murah di masa hadapan? Janga berharap terlalu tinggi disebabkan inflasi. Namun, pengecualian cukai SST kenderaan yang sedang dinikmati ketika ini sebagai pemangkin ekonomi akibat Covid-19 mugkin menjadi tawaran paling baik untuk pembeli. Dan, ia masih berlangsung hingga 30 Jun 2021, jadi masih berbaki tiga bulan lagi untuk orang ramai berjimat dengan harga kereta baru.

Jadi, untuk memanfaatkan tempoh pengecualian cukai ini, paultan.org membawakan Auto Car Expo (ACE) — dengan tajaan bersama Carsome akan berlangsung dari 17 hingga 18 April ini di Pusat Persidangan Setia City (SCCC) — bakal menawarkan 200 pelanggan terawal yang membuat tempahan kenderaan dengan baucar gabungan bernilai RM1,800.

Baucar berkenaan melibatkan RM500 dari filem penapis haba V-Kool, baucar RM500 penapis udara Blueair, RM300 baucar Dodomat, RM300 baucar kerusi keselamatan kanak-kanak Recaro serta RM200 baucar minyak BHPetrol. Selain semua ini, tempahan yang disahkan juga membolehkan pengunjung untuk layar menyertai cabutan bertuah yang menawarkan hadiah seperti 10 telefon pintar bernilai RM2,300 setiap satu dan pakej percutian untuk dua orang bernilai RM10,000!

ACE 17-18 April 2021 — promo terhebat Proton, BMW, Honda, Mazda, VW, Mitsubishi, Nissan, Hyundai, Ford!

Ingin membuat perbandingan dan penilain terhadap pelbagai kenderaan sebelum ambil keputusan untuk beli? Maka ACE 2021 adalah tempat terbaik dan termudah untuk anda melakukan semua itu. Ia akan menghimpunkan jenama termasuk Ford, Honda, Hyundai, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Proton dan Volkswagen di bawah satu bumbung sepanjang hujung minggu tersebut. Semua ini memang merupakan jenama kenderaan massa, tetapi ada antara penawarannya yang menyamai peringkat penawaran kenderaan lebih premium. Tidak lupa, BMW dan MINI juga turut akan ikut serta dalam pameran ini.

Sama seperti pameran jualan Premium Auto Car Expo (PACE) anjuran paultan.org sebelum ini, yang telah berjaya menjual ratusan kenderaan pada tahun 2018 dan 2019, pengunjung akan berpeluang untuk memandu uji model kenderaan yang mereka inginkan. Selain model baru, turut akan dipamerkan dan dijual ialah model terpakai dengan tawaran menarik. Setiap jenama akan turut memberikan promosi sendiri, yang akan kami kongsikan perinciannya kelak.

Apa pun, dengan norma baru sekarang ini, ambil maklum akan ada langkah-langkah penghindaran untuk keselamatan yang akan diambil. Pengunjung akan diwajibkan memakai pelitup muka sepanjang masa serta bacaan suhu badan akan diambil; 37.4ºC dan ke bawah akan dibenarkan masuk ke dewan pameran. Dan sudah tentu, pengunjung perlu mengimbas kod QR MySejahtera untuk tujuan memudahkan pengesanan.

ACE 17-18 April 2021 — promo terhebat Proton, BMW, Honda, Mazda, VW, Mitsubishi, Nissan, Hyundai, Ford!

Sebagai usaha tambahan, semua individu wakil penjual yang ada untuk acara ini akan memakai pelindung muka selain pelitup muka biasa. Semua permukaan sentuhan yang utama, termasuk pada kenderaan yang dipamer serta pandu uji, akan disanitasi secara kerap. Kami akan menyediakan cecair sanitasi tangan di lokasi, dan menggalakkan semua pengunjung untuk membawa cecair mereka sendiri dan juga basuh tangan dengan kerap.

Kami juga akan mengenakan had hanya seramai 1,200 orang di dalam dewan pameran dalam satu-satu masa. Kami mengambil keputusan untuk mengurangkan lagi jumlah berkenaan — berbanding 1,700 orang yang dibenarkan oleh SCCC berpandu kepada 50% orang sebagai pematuhan SOP semasa yang ditetapkan kerajaan — bagi memastikan keselamatan semua. Sebaik memasuki dewan pameran, pengunjung diwajibkan mematuhi panduan jarak sosial selamat. Kanak-kanak di bawah usia 12 tahun dan warga emas berusia 60 tahun tidak akan dibenarkan masuk.

Dalam jangka masa terdekat selepas ini, harga kenderaan mungkin tidak akan berada di bawah paras apa yang sedang kita nikmati sekarang. Ambil kira promosi tambahan yang diberikan oleh paultan.org ini dan juga jenama pengeluar masing-masing, ini peluang terbaik anda untuk membeli kenderaan. Jangan ketinggalan.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required