ACE 2021: Lexus UX 200 serendah RM1,938 sebulan dengan Lexus Next Plan, pandu uji dan serahan segera

ACE 2021: Lexus UX 200 serendah RM1,938 sebulan dengan Lexus Next Plan, pandu uji dan serahan segera

Jam-jam awal pameran dan ekspo jualan ACE 2021 berlangsung tenang dan lancar sebaik sahaja pintu dibuka sekitar jam 10 pagi. Keseluruhannya terdapat 12 jenama kenderaan ikut serta dalam penganjuran sulungnya kali ini, dengan masing-masing menawarkan promosi serta tawaran hebat di bawah satu bumbung.

Jadi, untuk hari ini dan esok (18 April 2021), luangkan masa anda untuk berkunjung ke Pusat Persidangan Setia City, siapa tahu tuah menyebelahi anda untuk menikmati penjimatan dan hadiah yang disediakan.

Walaupun acara ini memberi tumpuan kepada jenama kenderaan massa, Lexus antara jenama premium turut ikut serta, dengan memberi fokus kepada model peringkat kemasukannya, crossover UX. Tampil dengan gaya urban menonjol, ia dilengkapi enjin 2.0L Dynamic Force yang menghasilkan 169 hp dan 205 Nm — selain gaya yang memikat, prestasi menjadi taruhan utamanya.

Diimport dari Jepun, UX 200 dijual pada harga RM236,443 dengan pengecualian cukai SST sehingga 30 Jun. Lebih menarik, pelanggan boleh juga menikmati pembiayaan khas melalui Lexus Next Plan, yang menjadikan ansuran bulanan bagi model ini bermula dari RM1,938. Tidak lupa, serahannya juga secepat mungkin, dan anda juga boleh memandu ujinya sendiri di sana.

Jika anda membelinya ketika ACE 2021, anda berpeluang menikmati hadiah tambahan melibatkan baucar terkumpul bernilai RM2,550 keseluruhannya. Ini termasuk juga baucar DK SCHWEIZER RM650 untuk balutan kulit dalam kenderaan, baucar filem penapis haba cermin RM500, baucar penapis udara Blueair RM500, baucar Dodomat RM300, baucar tempat duduk kanak-kanak Recaro RM300, baucar petrol BHP RM200 dan baucar Shopee RM100.

ACE 2021: Lexus UX 200 serendah RM1,938 sebulan dengan Lexus Next Plan, pandu uji dan serahan segera

Tempahan yang sudah disahkan juga melayakkan anda untuk menyertai cabutan bertuah yang memberi peluang memenangi hadiah termasuk telefon bimbit bernilai RM2,300 setiap satu dan pakej percutian bernilai RM10,000!

Acara ini juga berlangsung dengan tahap pematuhan SOP ketat sepenuhnya seperti yang digariskan oleh kerajaan. Jadi, anda tak perlu risau; sebaik sahaja tiba dilokasi, ikut saja arahan yang telah disediakan dan jaga jarak sosial masing-masing. Selamat membeli-belah.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required