HSDM lanjut kempen servis pertengahan tahun hingga 31 Ogos 2021 – diskaun hingga 25% untuk alat ganti

HSDM lanjut kempen servis pertengahan tahun hingga 31 Ogos 2021 – diskaun hingga 25% untuk alat ganti
/
Hyundai-Sime Darby Motors (HSDM) telah. mengumumkan kempen servis pertengahan tahun telah dilanjutkan sehingga 31 Ogos 2021, untuk pelanggan yang berada di kawasan yang dikenakan Perintah Kawalan Pergerakan Diperketatkan (PKPD). Sebelum ini, kempen tersebut dijadualkan berakhir pada 31 Julai 2021.

“Segelintir pelanggan kami terlepas untuk menyertai kempen ini disebabkan lockdown penuh yang tidak membenarkan perjalanan melebih 10 km dari kediaman masing-masing, membuatkan mereka tidak dapat menghantar kereta untuk diselenggara. Justeru, kami membuat keputusan untuk melanjutkan tempoh kempen ini agar lebih ramai pelanggan dapat manfaatnya,” ujar Low Yuan Lung, Pengarah Urusan HSDM.

Kempen servis pertengahan tahun oleh HSDM ini menawarkan diskaun sehingga 15% untuk alat ganti terpilih dan juga 10% untuk kos buruh. Bagi pemegang Kad Kesetiaan Hyundai pula bakal menerima diskaun tambahan iaitu 25% untuk alat ganti dan 15% bagi kos buruh. Alat ganti yang termasuk dalam senarai diskaun ialah gasket, penapis minyak, penapis udara, dan spark plug, serta beberapa lagi.

Kad kesetiaan Hyundai diberikan secara automatik untuk semua pelanggan baharu, tetapi pelanggan lama atau yang sedia ada boleh memohonnya secara percuma. Keistimewaan bagi kad ini termasuklah promosi bulanan eksklusif, seperti diskaun 20% untuk produk Klima Fresh dan BlueChem. Ahli juga boleh menikmati lebih banyak keistimewaan pada masa hadapan, termasuk diskaun bulan harijadi untuk servis selepas jualan, diskaun untuk cenderahati Hyundai dan juga nilai trade-in yang lebih tinggi apabila mereka membeli model baharu Hyundai.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required