Susur ke Jalan Tun Razak ditutup sementara mulai 13 hingga 18 Ogos 2021 untuk kerja naiktaraf jalan di TRX

Susur ke Jalan Tun Razak ditutup sementara mulai 13 hingga 18 Ogos 2021 untuk kerja naiktaraf jalan di TRX

Pihak pengurusan Tun Razak Exchange (TRX) telah memaklumkan susur ke Jalan Tun Razak dari Jalan Sultan Ismail ditutup sementara mulai Jumaat ini, 13 hingga 18 Ogos 2021. Ia adalah bagi kerja-kerja menaik taraf jalan bagi pembinaan infrasturuktur di pembangunan TRX.

Penutupan berkenaan akan dilakukan dari jam 7 pagi hingga 10 malam pada setiap tarikh yang dinyatakan itu. Pengguna jalan raya diminta untuk menggunakan laluan alternatif yang disediakan. Jika anda dari Maluri hendak menuju ke Jalan Tun Razak, bolehlah melalui Jalan Perkasa menuju ke Jalan Sultan Ismail sebelum membuat pusingan U ke Jalan Barat. Kemudian melalui Jalan Walter Garnier, Jalan Imbi dan Jalan Inai sebelum tembus ke Jalan Tun Razak.

Bagi pengguna yang datang dari arah Jalan Yew pula, bolehlah membuat pusingan U di Jalan Sultan Ismail dan menuju ke Jalan Perkasa dan menggunakan laluan yang sama seperti dari arah Maluri. Manakala untuk anda yang datang dari arah Jalan Imbi juga boleh menggunakan laluan alternatif di Jalan Barat menuju ke Jalan Walter Garnier, Jalan Imbi dan Jalan Inai untuk menghala ke ke Jalan Tun Razak.

Sepanjang penutupan susur berkenaan, pengguna jalan raya adalah dinasihatkan supaya mematuhi semua papan tanda keselamatan dan tanda arah sementara bagi mengelakkan sebarang kekeliruan. Untuk maklumat lanjut, anda bolehlah menghantar WhatsApp atau SMS ke talian Hotline TRX di +6019 274 8000.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required