HSDM lancar program Smart Lease untuk Grand Starex, dari RM2,800 bagi pelan lima-tahun

HSDM lancar program Smart Lease untuk Grand Starex, dari RM2,800 bagi pelan lima-tahun

Hyundai-Sime Darby Motors (HSDM) telah melancarkan program Smart Lease untuk Hyundai Grand Starex. Program ini, dengan kerjasama Sime Darby Rent A Car (SDRAC), menawarkan kepada syarikat korporat, perniagaan mahu pun individu untuk memiliki MPV ini menerusi pelan pajakan tiga- atau lima-tahun.

Menerusi program pajakan ini, para pelanggan ditawarkan dengan pengalaman pemilikan untuk kenderaan baharu tanpa perlu membuat permohonan pinjaman atau pun melalui penyelenggaraan dalam jangka masa yang panjang dan memperbaharui cukai jalan/insurans tahunan. Ini kerana sewaan pajakan tersebut telah merangkumi semua kos tersebut. Malah pelanggan juga tidak perlu risau dengan nilai jualan semula atau pun pening kepala untuk melupuskan kenderaan.

Pelanggan hanya perlu membayar bayaran bulanan tetap yang dipersetujui, dua bulan deposit dan juga yuran tempahan sebanyak RM500 sebaik sahaja menandatangai perjanjian pajakan. Untuk pilihan varian, program tersebut menawarkan empat varian bagi MPV 11-tempat-duduk ini iaitu Standard Corporate, Executive Plus, Executive Plus SE (dilengkapi dengan kit badan) dan Executive Prime.

Bayaran bulanan untuk varian Standard Corporate adalah serendah RM2,800 untuk program pajakan lima-tahun dengan perbatuan terhad 15,000 km setahun, dan pelan ini juga termasuk dengan faedah penggantian kenderaan untuk tiga hari. Pelanggan boleh memilih sama ada untuk melanjutkan had perbatuan sehingga 30,000 km setahun atau 40,000 km setahun dengan bayaran bulanan masing-masing sebanyak RM3,250 dan RM3,550.

Apabila perjanjian pajakan tamat, pelanggan mempunyai pilihan untuk memperbaharui program pajakan dengan unit yang baharu. Syarikat ini turut berkata Program Hyundai Smart Lease ini menawarkan kos penjimatan yang signifikan mencecah RM17,000 untuk pemilikan selama lima-tahun.

“Kami mewujudkan program untuk keperluan kenderaan perniagaan bagi syarikat. Program Smart Lease ini menawarkan fleksibiliti yang terhebat tanpa perlu dibebani bayaran pendahuluan yang banyak dan juga lain-lain kos,” ujar Pengarah Urusan HSDM, Low Yuan Long. Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai program ini atau pun sekiranya anda ingin mendaftar minat, bolehlah melayari laman web rasmi HSDM.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required