Mitsubishi M’sia buka pusat 3S di Bukit Raja, Klang

Mitsubishi M’sia buka pusat 3S di Bukit Raja, Klang

Mitsubishi Motors Malaysia (MMM) telah membuka pusat 3S (jualan, servis & alat ganti) baharu di Bukit Raja, Klang. Pusat 3S terbabit dikendalikan oleh MN Wheels Sdn Bhd, salah satu pengedar rasminya di sini.

Terletak di No. 36, Jalan Astaka 4, Bandar Bukit Raja, Klang, Selangor, pusat 3S berkenaan berkeluasan hampir 5,000 kaki persegi, dilengkapi dengan ruang lounge pelanggan dengan kemudahan WiFi, serta mampu mempamerkan dua buah kereta dalam satu masa. Ia turut dilengkapi bengkel dengan tiga petak penyelenggaraan yang bersedia untuk menyelenggara kenderaan Mitsubishi.

Ini merupakan bilik pameran kedua yang dikendalikan oleh MN Wheel Sdn Bhd, selepas membuka cawangannya di Kuala Selangor. Menurut MMM, bilik pameran berkenaan juga mengikut identiti jenama korporat terbaharu Mitsubishi Motors, dengan tagline ‘Drive Your Ambition’ .

“Tahniah kepada MN Wheels atas pembukaan satu lagi bilik pameran Mitsubishi Motors di Selangor. Walau pun kami berhadapan dengan persekitaran perniagaan yang sangat mencabar, namun MN Wheels berjaya menubuhkan bilik pameran ini bersama identiti visual baharu kami. Ini menunjukkan komitmen MN Wheels dalam memperkukuhkan lagi kehadiran jenama Mitsubishi di Malaysia, ” kata Tomoyuki Shinnishi, Ketua Pegawai Eksekutif MMM.

Tambah beliau, dengan perkembangan jualan Mitsubishi Motors yang pantas dan dijangka meningkat tempoh beberapa tahun yang akan datang, pihaknya mensasarkan pembukaan bilik pameran baharu bagi setiap sukuan untuk Tahun Kewangan 2021. “Ini merupakan sebahagian dari strategi kami untuk terus berkembang, selain kami meletakkan para pelanggan sebagai keutamaan termasuk dalam penghantaran model baharu XPander dan Triton Athlete. Kami juga mensasarkan untuk memberikan perkhidmatan yang lebih baik dalam aspek jualan dan selepas jualan kepada para pelanggan terutamanya yang berada di Lembah Klang,” sambungnya lagi,

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required