Pelanggan Jaguar F-Pace menang BMW G310R dalam cabutan bertuah Sime Darby Motors Virtual

Pelanggan Jaguar F-Pace menang BMW G310R dalam cabutan bertuah Sime Darby Motors Virtual

Baru-baru ini, Sime Darby Motors (SDM) telah menyerahkan BMW G 310 R kepada pelanggannya yang menyertai acara cabutan bertuah sempena karnival jualan maya anjuran syarikat berkenaan yang berlangsung dari 2 hingga 6 Disember 2020. Pelanggan terbabit berpeluang menyertai cabutan bertuah berkenaan selepas membeli Jaguar F-Pace 300PS dalam karvival tersebut.

Acara dalam talian itu dikendalikan menerusi laman web Sime Darby Motors dengan mempamerkan kenderaan dari jenama BMW, MINI, BMW Motorrad, Volvo, Jaguar, Land Rover, Ford dan Hyundai, serta kenderaan pra-pemilikan yang dioperasikan di bawah Sime Darby Auto Selection. Pelanggan yang tidak dikongsikan namanya ini telah menghantar penyertaan untuk acara cabutan bertuah selepas membeli F-Pace.

“Acara yang dijalankan ini adalah sebagai usaha untuk terus memenuhi keperluan dan kehendak pelanggan kami walau terdapat beberapa sekatan, dan kami gembira dengan sambutan yang diterima. Saya ingin mengucapkan tahniah kepada pemenang yang membawa pulang motosikal BMW G 310 R ini,” ujar pengarah urusan bagi peruncitan dan peredaran SDM Malaysia, Jeffrey Gan.

Varian. 300PS bagi Jaguar F-Pace dilengkapi dengan enjin 2.0L. Ingenium petrol yang mampu menghamburkan kuasa hingga 300 PS pada 5,500 rpm dan tork 400 Nm dari 1,500 rpm hingga 4,500 rpm, dipadankan dengan transmisi automatik lapan-kelajuan sumber-ZF yang menyalurkan pacuan ke semua roda. Pendikitan dari 0-100 km/j mampu dicapai dalam 6.1 saat, dan kelajuan tertinggi cecah 233 km/j.

Sementara itu, model terkini G 310 R 2021 pula didatangkan dengan enjin 313 cc penyejukan-cecair silinder-tunggal suntikan-bahan api dengan empat-kepala injap, mampu menghasilkan kuasa hingga 34 PS pada 9,500 rpm dan tork 28 Nm pada 7,500 rpm. Transmisinya menerusi kotak gear enam-kelajuan dengan transmisi klac basah dan chain final drive.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required