Proton PJ lancar laman web baharu – jadual pandu uji, tempahan atas talian, hantar ke rumah dan banyak lagi

Proton PJ lancar laman web baharu – jadual pandu uji, tempahan atas talian, hantar ke rumah dan banyak lagi

Proton Petaling Jaya, pusat 3S yang dikendalikan oleh Regal Motors, telah pun melancarkan laman web baharu yang menawarkan lebih banyak kemudahan yang lebih menyenangkan buat para pelanggan yang tidak mahu berkunjung ke bilik pameran disebabkan Covid-19. Menerusi laman web ini, pelanggan boleh melihat model kereta yang mereka inginkan, memandu uji dan membelinya serta dihantar dengan selamat hingga ke depan pintu rumah.

Laman web terbabit juga menyediakan spesifikasi dan perincian ciri untuk setiap model Proton, serta pelanggan boleh memuat turun semua brosur tersebut. Jika ingin merasai pengalaman memandu model yang diminati, pelanggan boleh menjadualkan sesi pandu uji, dan kereta itu akan dihantar terus ke rumah atau pejabat anda. Untuk keselamatan tambahan, unit pandu uji tersebut akan disanitasi sebelum dan selepas setiap kali sesi pandu uji, dan semua penasihat jualan telah dilengkapi vaksinasi dan juga memakai facemask dan face shield.

Bukan itu sahaja, anda juga boleh membuat tempahan menerusi dalam talian, dan penasihat jualan akan membantu anda untuk proses pembelian yang selanjutnya – dan jika mahu, kereta yang ditempah itu boleh dihantar terus ke pintu rumah anda. Pelanggan juga boleh menikmati promosi dalam talian rasmi yang sama memandangkan pusat 3S ini adalah pengedar konvensional.

Tetapi jika anda mahu berkunjung terus ke bilik pameran, bolehlah ke Proton Petaling Jaya yang terletak di Jalan Bersatu 13/4, Section 13, Petaling Jaya.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required