PLUS umum lencongan trafik, penutupan lorong kanan di laluan Nilai ke Bandar Ainsdale hingga 26 Nov ini

PLUS umum lencongan trafik, penutupan lorong kanan di laluan Nilai ke Bandar Ainsdale hingga 26 Nov ini

PLUS telah mengumumkan penutupan lorong kanan dan lencongan trafik diaktifkan di Lebuhraya Utara-Selatan bagi laluan Nilai ke Bandar Ainsdale (arah selatan). Penutupan ini melibatkan laluan dari KM2765.9 hingga KM275.3 bertujuan untuk kelancaran kerja-kerja penanda jalan sementara.

Penutupan lorong kanan itu telah pun bermula jam 10 malam tadi, dan dilaksanakan sehingga 5 pagi pada 26 November 2021 (Jumaat ini). Sepanjang tempoh tersebut, lain-lain lorong masih boleh dilalui, cuma pengguna lebuhraya berkenaan dinasihati agar lebih berhati-hati kerana lorong kanan telah ditutup.

Semua pengguna lebuhraya diminta untuk merancang perjalanan anda dan ikuti papan tanda dan isyarat trafik ketika melalui laluan itu. Sekiranya berlaku kecemasan, sila hubungi PLUSLine di talian 1800-88-0000. Berhati-hati ketika memandu dan diharapkan anda selamat sampai ke destinasi yang dituju.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required