ERL tawar tambang tiket sehala RM1 pada 27-28 Nov

ERL tawar tambang tiket sehala RM1 pada 27-28 Nov

Express Rail Link Sdn Bhd membuka peluang kepada rakyat Malaysia untuk bersiar-siar menaiki tren Express Rail Link (ERL) pada Sabtu dan Ahad ini (27-28 Nov 2021) dengan hanya RM1 untuk tiket sehala ke mana-mana stesen ERL. Menerusi ‘ERL RM1 Joyride Weekend’ yang bakal dirasmikan Sabtu ini, program dengan sokongan Kementerian Pelancongan, Seni dan Budaya (MOTAC), bertujuan untuk merangsang semula perjalanan riadah tempatan.

“ERL gembira dapat memainkan peranan dalam menyokong inisiatif kerajaan untuk menghidupkan semula industri perjalanan riadah dan sebagai pemain industri yang terkesan teruk akibat pandemik COVID-19 yang masih berterusan, kami percaya semua pihak patut melaksanakan peranan mereka bagi menyokong pemulihan negara.

“ERL turut bekerjasama dengan beberapa pemain industri untuk kempen tersebut, termasuk Tabung Haji, Malaysia Airports Holdings Berhad (MAHB), KL Hop-On Hop-Off, Perbadanan Putrajaya, Sukaseni, foodpanda, NU Sentral, Mitsui Outlet Park, komuniti pelancongan tempatan LOCCO and pengusaha makanan jalanan, TAPAK,” kata Ketua Pegawai Eksekutif ERL Noormah Mohd Noor seperti yang dilaporkan Bernama.

ERL tawar tambang tiket sehala RM1 pada 27-28 Nov

Tambahnya, beberapa stesen ERL juga akan menganjurkan aktiviti menarik seperti Stesen Sentral KL menawarkan pemberian percuma daripada foodpanda dan bertemu dengan pemain cosplay, manakala Stesen KLIA 2 menawarkan jualan murah Gateway@klia2 Giler Sale serta jualan akhir tahun Mitsui Outlet Park.

“Kami harap orang ramai tidak akan melepaskan peluang ini untuk membawa keluarga dan rakan-rakan bersiar-siar di bandar raya dan membantu melonjakkan ekonomi, selain itu tidak perlu risau kerana semua tren dan stesen kami kerap dibersihkan dan menjalani proses disinfeksi, selari dengan prosedur operasi standard (SOP) COVID-19 yang ditetapkan oleh pihak berkuasa,” katanya.

Promosi istimewa tersebut hanya boleh didapati dengan pembelian menerusi aplikasi mudah alih KLIA Ekspress bermula 22 November ini.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required