myTukar AutoFair 2022 — kereta dengan lanjutan waranti, servis percuma dan kadar faedah rendah

myTukar AutoFair 2022 — kereta dengan lanjutan waranti, servis percuma dan kadar faedah rendah

Jika anda sedang mempertimbangkan untuk menukar kereta, maka anda perlu berkunjung ke myTukar AutoFair 2022, yang akan diadakan di myTukar Retail Experience Centre – Puchong Selatan dari 7 hingga 9 Januari 2022. Ini juga merupakan acara kereta terpakai terbesar di Malaysia dengan lebih daripada 1,000 kenderaan terpakai akan dipamer.

Daripada jumlah itu, anda turut akan mendapati pelbagai kenderaan terpakai berkualiti tinggi, dari model seperti Perodua Axia dan Myvi, Proton Saga dan Persona hinggalah kepada model Honda dan Toyota. Tidak ketinggalan pilihan yang lebih premium dari BMW, Mercedes-Benz dan Volvo.

Setiap pembelian myTukar akan termasuk sekali lanjutan waranti setahun dan servis percuma setahun — tawaran yang jarang diberikan untuk kereta terpakai. Dan, sekiranya berdepan masalah atau berubah fikiran tentang kereta yang dibeli itu, anda hanya perlu memulangkannya dalam tempoh lima hari, tanpa sebarang soalan ditanyakan.

myTukar AutoFair 2022 — kereta dengan lanjutan waranti, servis percuma dan kadar faedah rendah

Anda juga akan menerima tawaran istimewa tambahan jika membeli kereta di acara berkenaan, seperti tambahan setahun untuk servis percuma, kadar faedah pinjaman serendah 1.68%, kelulusan pinjaman dan serahan kenderaan pada hari yang sama* serta pengelas kaki Trapo untuk semua kereta. myTukar juga boleh menyediakan tawaran trade-in di lokasi dengan nilai maksimum untuk kenderaan semasa anda ketika acara berlangsung.

Lebih menarik, anda juga berpeluang memenangi satu daripada enam hadiah melalui promosi myTukar Lucky Spin Wheel: ada Apple iPad generasi kesembilan, pulangan tunai RM888, filem penapis haba Raytech bernilai RM1,000, lanjutan waranti tambahan selama setahun, kad minyak bernilai RM500 atau baucar Trapo bernilai RM500. Tidak lupa, anda juga berpeluang memandu pulang sebuah Proton X70 Premium bernilai RM100,000 melalui peraduan Ulang Tahun ke-4 myTukar.

Liputan meluas myTukar di seluruh negara kini termasuk bilik pameran kenderaan premium yang lebih besar serta kemudahan servis sendiri yang menyeluruh. Ini memberikan anda kelegaan dari aspek pemilikan dan penyelenggaraan kenderaan, walaupun untuk kereta terpakai.

myTukar AutoFair 2022 — kereta dengan lanjutan waranti, servis percuma dan kadar faedah rendah

Pelawat juga boleh menikmati hidangan ringan dan ruang pameran jenama rakan niaga yang lain. SOP Covid-19 yang ketat juga dipraktik, termasuk kaedah bayaran tanpa sentuhan dan penggunaan pelitup muka sepenuh masa, vaksinasi penuh dan jaga jarak fizikal. Maklumat lanjuta tentang acara ini boleh didapati di laman rasmi myTukar, dan anda juga malayari inventori di sini untuk mencari kereta yang anda inginkan. Jumpa di sana!

myTukar Retail Experience Centre
Puchong South, Lot 14225, KM 3
8, Lebuhraya Damansara-Puchong
47100 Puchong, Selangor, Malaysia

*Tertakluk kepada terma

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required