Honda M’sia umum bantuan banjir – 25% diskaun alat ganti, tunda percuma, RM1.5k untuk pelanggan HiP

Honda M’sia umum bantuan banjir – 25% diskaun alat ganti, tunda percuma, RM1.5k untuk pelanggan HiP

Honda Malaysia telah mengumumkan program bantuan banjir untuk para pemilik kenderaan Honda dengan menawarkan 25% diskaun alat ganti tulen. Program ini dilaksanakan mulai sekarang sehingga 31 Januari 2022, dan hanya untuk kenderaan yang dijual menerusi saluran rasmi sahaja.

Pelanggan yang terlibat dengan bencana banjir baru-baru ini diminta untuk pergi ke pusat pengedaran Honda bertauliah untuk penilaian dan pemeriksaan kenderaan. Bagi pelanggan Honda Insurance Plus (HiP), bakal mendapay khidmat menunda dan pemeriksaaan kenderaan secara percuma (tertakluk pada terma & syarat), serta elaun banjir sehingga RM1,500 (tertakluk pada terma & syarat). Honda Malaysia juga bekerjasama dengan syarikat insurans dalam mempercepatkan proses tuntutan insurans.

CEO dan pengarah urusan Honda Malaysia, Madoka Chujo berkata, “Kami sangat berasa sedih dengan kejadian banjir yang melanda beberapa negeri di Malaysia, yang menyebabkan kehilangan dan kerosakan harta benda termasuk rumah dan kenderaan. Kami harap dengan bantuan banjir ini sedikit sebanyak dapat meringankan beban yang ditanggung oleh para pelanggan.”

Untuk maklumat lanjut mengenai program bantuan banjir dan HiP ini, pelanggan boleh menghubungi talian bebas tol Honda Malaysia di 1-800-88-2020 atau layari laman web rasmi www.honda.com.my.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required