Mitsubishi Malaysia bantu pelanggan terjejas susulan banjir – 30% diskaun alat ganti, 50% untuk kos buruh

Mitsubishi Malaysia bantu pelanggan terjejas susulan banjir – 30% diskaun alat ganti, 50% untuk kos buruh

Mitsubishi Motors Malaysia (MMM) telah mengumumkan program bantuan banjir kepada para pemilik kenderaan Mitsubishi di Kuala Lumpur, Selangor dan Pahang yang terjejas dengan bencana tersebut. Selain menawarkan diskaun sebanyak 30% untuk alat ganti tulen dan 50% diskaun bagi kos buruh, MMM turut memberikan perkhidmatan menunda kenderaan percuma kepada pemilik kenderaan terlibat.

Namun bagi pemilik kenderaan Mitsubishi yang menguruskan sendiri untuk menunda kenderaan masing-masing, tanpa bantuan Mitsubishi Assist 24Hrs (MA24) dan perlindungan insurans layak menerima rebat sehingga RM300. Selain itu, semua pemilik kenderaan Mitsubishi yang ingin menyertai program bantuan ini perlulah membuat laporan polis dan kemudian tunda kenderaan terlibat ke pusat servis Mitsubishi Motors yang berhampiran.

“Semua kakitangan perkhidmatan dan pengedar sah kami bersedia untuk membantu pemilik kenderaan Mitsubishi yang terjejas dengan bencana banjir ini. Kami berharap program bantuan banjir ini dapat meringankan beban pelanggan kami melalui masa sukar ini,” kata Shinya Ikeda, CEO MMM.

Menurut MMM, tawaran ini dibuka sekarang dan berlangsung sehingga 20 Januari 2022, dan semua pemilik kenderaan yang terlibat perlu menghubungi pusat khidmat pelanggan MA24 di talian 1-800-88-2166.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required