Nissan beri bantuan banjir – 20% diskaun alat ganti & kos buruh, pakej restorasi upholstery; EPP 12 bulan

Nissan beri bantuan banjir – 20% diskaun alat ganti & kos buruh, pakej restorasi upholstery; EPP 12 bulan

Edaran Tan Chong Motor (ETCM), dengan kerjasama Tan Chong Ekspres Auto Service (TCEAS), telah mengumumkan program Bantuan Banjir Nissan untuk pelanggan yang terjejas dengan bencana ini. Program ini menawarkan diskaun sebanyak 20% untuk alat ganti dan kos buruh, serta pakej restorasi upholstery khas dengan harga RM1,655 untuk sedan dan RM1,988 bagi MPV, SUV, van dan trak pikap.

Untuk memudahkan kos pembiayaan, pemilik kenderaan Nissan juga diberikan pilihan untuk Pelan Pembayaran Mudah (EPP) sehingga 12 bulan untuk keseluruhan bil. Di samping itu, setiap penggantian alat ganti tulen juga diberikan tempoh waranti selama enam bulan atau 10,000 km. ETCM juga menawarkan perkhidmatan menunda dari pintu-ke-pintu untuk kenderaan yang enjinnya tidak boleh dihidupkan.

Untuk maklumat lanjut, bolehlah menghubungi talian khidmat pelanggan Nissan di 1-800-88-3838, atau hubungi mana-mana cawangan TCEAS berhampiran untuk membuat temujanji.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required