Pusat 3S Hyundai baharu dibuka di Melaka oleh Sing Kwung Premium – dengan stesen pengecasan EV

Pusat 3S Hyundai baharu dibuka di Melaka oleh Sing Kwung Premium – dengan stesen pengecasan EV

Untuk pelanggan Hyundai yang berada di Melaka, ada pusat 3S baharu telah dibuka di negeri ini, dioperasikan oleh Sing Kwung Premium, pengedar automotif bertauliah yang telah mempunyai pengalaman lebih 25 tahun dalam industri ini.

Pusat 3S Hyundai baharu ini terletak di Jalan Abadi 4, Taman Malim Jaya, turut menempatkan bilik pameran dan pusat servis dengan lima petak penyelenggaraan, termasuk dua petak penyelenggaraan pantas. Pusat servis ini mampu menyelenggara 50 buah kereta dalam sehari. Selain itu, pusat 3S ini turut menempatkan ruang lounge untuk pelanggan dengan kemudahan WiFi, ruang permainan kanak-kanak dan juga stesen pengecasan EV untuk pemilik model Kona Electric.

“Kami berasa gembira dengan penyertaan Sing Kwung dalam keluarga Hyundai. Pengalaman meluas mereka dalam penjagaan automotif dan jualan mampu membantu meningkatkan lagi tahap kepuasan para pelanggan dan menambah nilai kepada rangkaian servis dan jualan sedia ada kami,” ujar Low Yuan Lung, Pengarah Urusan Hyundai-Sime Darby Motors.

Bilik pameran di pusat 3S ini beroperasi dari jam 9 pagi hingga 6 petang setiap hari, kecuali pada Ahad dan cuti umum yang dibuka dari 10 pagi hingga 5 petang, Waktu operasi untuk pusat servis pula dari jam 8.30 pagi hingga 5.30 petang (ditutup pada Ahad dan cuti umum). Anda boleh menghubungi talian 06-3322434 untuk bilik pameran dan 06-3322313 bagi temujanji penyelenggaran.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required